nettverk problem Pioneer sc-lx86

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

nettverk problem Pioneer sc-lx86

hei,
    fikk min sc-lx86 i dag. Men har et lite problem med airplay og internet radio, får det ikke til å virke. Brukt iControlAV appen til å styre den og finner den i nettverket. noen som vet hva problemet er?

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sliter selv med å få wifi en på forsterkern til å fungere. Fulgte med 2 cd er som man kan instalere på dataen, men jeg har ikke cdrom til min data som fungere. Noen som vet hvor man kan få tak i innstalasjonsfilene på nettet ? Den er koblet rett, men jeg finner den ikke når jeg søker på nettet eller med appen.

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en LX 75.
    Fungerte med én gang etter at jeg koblet receiveren opp mot mitt hjemmenettverk. Har dere gjort dette - uten at receiveren er å finne under airplay knapp?

Nå fungerer heller ikke airplay med "gamle" trådløs rutere med WEP kryptering. Iallefall krever Airport express WPA kryptering. Så det kan være noe der.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •