Problemer med HDMI main out på Onkyo TX-NR818

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med HDMI main out på Onkyo TX-NR818

Kjøpte meg en TX-NR818 på timesalget hos MPX som erstatning for min gamle TX-NR807, men den har gitt meg litt hodebry. Mot min Benq W1070 får jeg ikke bilde på main out hdmi utgangen, men når jeg kobler den til sub hdmi utgangen og kjører signalet på Both i receiveren går det fint.

På min gamle 807 kjørte den helt fint selvsagt. Kobler jeg en TV til main out fungerer også det fint. Prøver med samme kabler på prosjektor (fra 1,5m til 10m, 5 forskjellige) så får jeg bare splash screen med Onkyo også går den over til Source Searching og finner aldri noe. Nyeste firmware på både projektor og receiver.

Noen som har noe forslag til hva jeg evt. kan se på? Begynner å mistenke en lusen HDMI Main out her.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei har ikke svar på ditt spørsmål men lurer på hvordan du oppdaterte firmware ? Fint om du kunne si noen ord om dette, jeg kjøpte også på timesalg på komplett.no nettopp.
    Har lastet ned siste firmware for mars2013, unzipét filen og kun tatt over de 5 stk. første filene og ikke den eksta mappen som var der, med 5 stk. like filer. Har kun dette på en USB-8GB og stilt inn alt dette unntatt at det stod den måtte være i net-mode ?. Den finner USB og jeg går inn i fimware så kommer den kun opp med info om hva reciveren har i dag 1100-7101-0101-0000 og vil ikke da den nyeste oppdateringen, ingen meny som jeg kan velge forsett på......:cry:

PS! Fått med meg at det ike kommer opp noen valg hvis reciver allerede har nyeste firmware, men den jeg laset ned heter 1120-8103-0101-000

monodrive

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei nå gikk det gret å oppdatere til siste firmware, en må ta med alt i zip-file over på USB pinnen. Min oppdatering tok 11min før completed kom frem og så gikk det 2min før den så skrude seg av og jeg var klar til å ta ut USBen.

Update instructions for firmware 1120-8103-0101-0000

1. Extract the ZIP file you've downloaded from Onkyo. It contains 5 files and a folder (which contains another 5 files). Copy the folder and the 5 files to the root of your USB flash drive. The contents of the flash drive should look something like this:

2. Switch RIHD off
    Home > Setup > 7. Hardware Setup > 2. HDMI > HDMI Control (RIHD) > Off

3. Select "Net" as input source.

4. Insert USB flash drive with firmware, then:
    Home >Firmware Update > USB

5. When the update has finished after about 10 minutes (display on the AVR shows "Complete!") then press the "On/Standby" button on the AVR.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •