har en ny forsterker masse å sei?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

har en ny forsterker masse å sei?

heisann har jame e670 høgtalarpar sammen med ein panasonic sa he7 reciever. 5*80 watt...

det er grei guff i høgtalerene men når man spiller ganske høgt så begynner bassen å "skurre". er dette recieveren sin feil??
    dette er jo ein billig reciever som blei kjøpt for circka 2000 kroner for 1 år sidan.
    vill denne recieveren her http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300541&cks=FRO yamaha rx-v550 hjelpe på høgtalrene mine?? vill eg merke forskjell?? og ka vill eg merka forskjell i?? kan eg skru høgare opp?? blir dynamikken bedre??

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok receiveren ja. Men jeg tviler på at du får en voldsom forbedring, vill dynamikk osv. med den Yamahaen. Skal du først bytte bør du kanskje spare litt lengre, og bytte til noe du hører litt større forskjell på og får mindre lyst til å bytte med en gang mener jeg.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Yamaha RXV650??? Denne koster ca 5k, og er ganske grei? Men dersom du skal bruke 5k på receiver er det mange ok alternativer, og du kan tenke på å kjøpe brukt. Da får du mye mer for pengene, og oppnår lettere de ønskene dine på dynamikk og kraft bl.a....... :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er rxv 650 verdt 1500 kroner meir enn 550???

har lyst å "investere" i ein forsterkar med ein del kraft til eventuelle seinare høgtalera. vurderer å kjøpe dali seinere.

ka med nad t 753?? 6*70 watt er den oppført med.. da er den på papiret svakere enn min panasonic.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har lyst å "investere" i ein forsterkar med ein del kraft til eventuelle seinare høgtalera
    Da prøver du å finne noe brukt til rundt 5K.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "ka med nad t 753?? 6*70 watt er den oppført med.. da er den på papiret svakere enn min panasonic. "

Hei. Tror nok NADen rævkjører din panasonic med tanke på kraft. Men styr unna, massive støyproblemer selv etter den såkalte v2-oppgraderingen. Bare bullshit.

P.S ta min kritikk av 753 litt med en klype salt da jeg eier en selv som er plaget av støy både før og etter oppgradering.

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    watt watt watt. Hjelper ikke med gode watt specs hvis strømforsyninga suger. Bør også tas litt i betraktning :!:

Finn deg en Hi-fi shappe et sted og si hva du har og evnt. ønsker og blablabla, så vips så har dem kanskje greid å spa opp både ett, to og tre forslag til deg 8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •