Bytte ut Primare SP31 mot noe annet. Forslag?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer JIP sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte ut Primare SP31 mot noe annet. Forslag?

Jeg har en Primare SP31 sammen med Primare sitt 5 kanals effekttrinn.
    Er litt lei av at det ikke er HDMI på denne og det blir veldig mye ledninger og bytting av kabler.
    Har dere noen forslag til hva jeg kan bruke her?
    Jeg er ikke interessert i å bruke så veldig mye penger på det. Det er derfor ikke aktuelt å oppgradere til SP32.
    Men kjøper gjerne brukt. Det er aktuelt med både en prosessor eller å bytte ut mot et helt annet oppsett, også en receiver av god kvalitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JIP
    Jeg har en Primare SP31 sammen med Primare sitt 5 kanals effekttrinn.
    Er litt lei av at det ikke er HDMI på denne og det blir veldig mye ledninger og bytting av kabler.
    Har dere noen forslag til hva jeg kan bruke her?
    Jeg er ikke interessert i å bruke så veldig mye penger på det. Det er derfor ikke aktuelt å oppgradere til SP32.
    Men kjøper gjerne brukt. Det er aktuelt med både en prosessor eller å bytte ut mot et helt annet oppsett, også en receiver av god kvalitet.
    Ja sliter med det samme,men sånn og forstå så trenger du det samme som meg en prosessor med hdmi,jeg bruker en gammel lx 70 som styring inntilvidere ,jeg vill og ha med balangserte ,da blir det fort dyrt.så jeg venter til lekkerbisken dukker opp,så er det bare være rask nok til slå til.Til nå har jeg kun sett noen få,men prisen er høy da ;-).Får ønske dei lykke til med et godt funn da.

MVH:Roald

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •