Trenger Råd: Reciver til Klipsch Rf-82,2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Trenger Råd: Reciver til Klipsch Rf-82,2

Heisann, en venn av meg spurte meg om et råd om hvilke Surround Reciver han burde velge til sine Klipsch RF-82.2
    Han skal Oppgradere i litt senere tid til full sorruound

men jeg har ikke så stor erfaring med dette,
    har kun hatt Yamaha RX-V663 "storebroren husker ikke navn"
    og Rx-V 1065 nå.

Han vurderer: Onkyo - Nad - Pioner - Hk Og Yamaha. Pris opp til 8 Tusen.
    8 Ohm høyttalere Merket at de billige Onkyo hadde 6 ohm? burede dette da droppes? Da han vurderte den Onkyo TX-NR616,

jeg vet kun at jeg er fornøyd med Yamaha, men jeg kjører audio Pro med Klipsch Diskant og Delefilter til diskanten.
    Dette ga Audio Pro et enormt stort Løft!! anbefales om noen som leser dette har Audio pro Blue diamond.

Jeg rekner med mesteparten her vet hva som er best og kjøre på Klipsch 8)

På forhond takk MVh Espen.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Onkyo og Yamaha er jo mye brukt på Klipch - og på RF82 , jo større jo bedre!
    Onkoy 616 er nok i minste laget,og i tillegg så mangler den pre-out slik at man mangler muligheten for å henge på et effekt-trinn hvis man skulle ønske det!
    Yamaha er jo også en del mer stabile mtp reklamasjoner enn Onkyo,så jeg hadde nok gått for den største Yamahaen jeg hadde hatt råd til , evt lett litt på brukten etter fjorårets 3010/2010
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •