Xpa 5 bi amp problem - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ville bytte splittere om jeg var deg. Monster Standard splitters er kanskje bedre, de du har der har mye stress på seg fordi de ikke er lange nok. Kjøp noen billige på Elkjøp el. Clas Ohlsson der passer bedre.

Det er vel normalt at alle lamper lyser, ingen kanaler er jo de-aktivert.

OM kanal 1 og 2 ikke fungerer, da prøv å bytt høyttalerne, den høyre flytter du over som venstre, er feilen der fortsatt er det forsterkeren eller kabler det er galt med. Spiller det nå i kanal 1 & 2 er det den høyttaleren du hadde på 1 & 2 der er noe galt med.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Joda, har prøvd meg så mye frem nå at jeg har konkludert med at det er kablene/splitterene det er noe tull med, alle kanalene virker som de skal, prøvd alle med en HT. Ska teste med nye splittere, regner med, å håper, det gjør susen

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,668
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte to sånne kabler for å kjøre bi-amp fra 4-kanals effekt-trinnnet på frontene mine .in-akustik Signalkabel Premium RCA Y-SUB, 2,0m (Produktdetaljer) [dynaBel AS]

Fungerer som snus det - bare det ikke du har for stor avstand mellom rca kontaktene på effekt-trinnet ditt !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •