Hjelp med Onkyo NR807

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp med Onkyo NR807

Trenger gode råd/tips angående en Onkyo NR807.

Problemet er at når jeg nå skal oppgradere oppsettet mitt med en effektforsterker, får jeg ikke noe særlig volum ut av pre out på Onkyo´n. Dvs, jeg må skru opp gain på effektforsterkeren på max for å få noe særlig til lyd. Dette generer en gode del støy og frontene henger ikke med resten av anlegget, med tanke på volum.

For saken er, vist jeg kobler cd-spilleren dirkete til effektforsterkeren så kan jeg justere volumet helt fint.

Da virker det for meg som at det enten er en feil med pre out på Onkyo`n, eller så er det en innstilling som jeg ikke helt klarer å finne ut av.
    Har forsøkt å søke på nettet etter hjelp/svar, samt fin lest brukerhåndboken til Onkyo`n uten å ha klart å finne noe konkrete svar som løser problemet.

Alle råd og tips tas imot med stor takk. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har selv en vincent sp-331 koblet opp på en tx-nr807, og med liten erfaring innen effektforsterker opp mot reciever virker alt normalt uten at jeg har gjort noen som helst innstillinger på verken reciever eller effekt( som ikke har noen instillinger).

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for innspillet. Da virker det som at jeg har et problem med pre out på Onkyo´n.

Er det noen som har vært borti dette problemet? Kan det være muligheter for å sette noen form for signal forsterker mellom RCA-kablen og pre out? Eller andre løsninger, for det kommer jo signal, bare at det virker for meg som at det er veldig svakt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •