Forslag til effektforsterker til XLS215? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Phatbob
    Føler ikke no hat for CV, derimot kunne jeg tenkt meg et par AL1000 for fest og morro, selv om det jeg har egentlig spille høyt nok.

Det var et svar til Boggis, CV har laget forsterkere til bil og hjem i mage år. Hvorfor skulle ikke de være bra nok, man kjøper ikke CV for å lytte til jazz og akustisk musikk. Da trenger du heller ikke en forsterker som spiller volsomt detaljert og pent. Det du vil ha er plenty med krutt.
    Hehe, men kan jo ikke si at CV ikke produserer gode høytalere pga du ikke hører de små detaljene i bakrunnen. Til det de er bygget for er de svært gode

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Phatbob
    Føler ikke no hat for CV, derimot kunne jeg tenkt meg et par AL1000 for fest og morro, selv om det jeg har egentlig spille høyt nok.

Det var et svar til Boggis, CV har laget forsterkere til bil og hjem i mage år. Hvorfor skulle ikke de være bra nok, man kjøper ikke CV for å lytte til jazz og akustisk musikk. Da trenger du heller ikke en forsterker som spiller volsomt detaljert og pent. Det du vil ha er plenty med krutt.
    Hehe, men kan jo ikke si at CV ikke produserer gode høytalere pga du ikke hører de små detaljene i bakrunnen. Til det de er bygget for er de svært gode

Active MB-S124 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CV låter kanskje ikke penest av høytalere som lages, men for prisen man betaler for lydtrykket man får så er det ikke så verst Man skal også vite at det blir brått bedre lydopplevelser med skikkelig forsterker! Det er alfa og omega!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •