Cambridge Azur 851A, Hegel H70 eller Nad C375BEE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cambridge Azur 851A, Hegel H70 eller Nad C375BEE

Jeg er på utkikk etter en ny integrert forsterker. Jeg har tittet litt på Cambridge Azur 851A, Hegel H70 og Nad C375BEE.

Noen som har tips/ erfaringer å bidra med under jakten?

Jeg har for tiden Klipsch RF-62 MK1, men det er ikke umulig at jeg oppgraderer om ikke så alt for lenge.

Musikk: nesten alt, men mest rock...

Tusen takk!

Active mfufu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kjenner ikke jeg Cambridge, men jeg kjenner de andre + høyttalerene dine. Du burde jo først tenke på hva du eventuellt kommer til å oppgradere til, og kjøpe en forsterker som vil være stor nok til det. Ellers så har jeg noen ganger opplevd at Nad blir veldig skarpt, har ikke hørt den du nevner, men hørte bla. M3 for ett år siden med Dali Ikon 7, og det var grusomt i øvre mellomtone. Hegel har jeg hatt selv, H1 i sin tid, Hegel spiller jo klokkeklart med bra effekt i bassen (men det gjør jo forsåvidt Nad også )

Jeg tror ikke det spiller noen rolle om du går for Nad eller Hegel her med det du har i dag (Cambridge kjenner jeg som sagt ikke), det viktigste jeg ville tenkt på er å ha nok krefter til en eventuell oppgradering av høyttalere senere. Kan hende Hegel blir litt liten hvis du skal oppgradere til noe større senere?

Bare for å ha nevnt det, og uten at du har sagt noen maks øvre grense, så får du Parasound Zpre + NC 275 for ca 11000 da, en lapp mer enn Cambridgen. Da blir det jo veldig fleksibelt for oppgraderinger senere

Edit: eller enda ett forslag for å gjøre det mere morro : Emotiva USP-1 og XPA-200, vil nok komme på ca. 8000,-

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for godt og utdypende svar mfufu!

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale Vincent hybrid på Klipsch. En brukt SV 233 eller 236.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •