Hei.

Jeg har akkurat bestilt meg et par KEF R900 som skal være starten i min nye hjemmekino. Jeg har for øyeblikket en Marantz SR 7002, men denne skal byttes ut til en som takler 3D, har AirPlay og iphone/ipad app.

Selv om dette skal være et hjemmekinosystem er det nok likevel musikk som er det viktigste, da jeg spiller musikk omtrent all min våkne tid. For øyeblikket står valget mellom Denon 3313, Pioneer LX 76 og Marantz SR7007.
Jeg har en bekjent som skal selge sin Marantz SR7007 fordi han skal oppgradere så vil få den til det samme som Pioneer og Denonen.

Det jeg lurer på er om det kanskje vil være bedre å kjøpe effektforsterker og en av de mindre reciverne som f.eks Marantz SR5007 eller Denon 2113.

Selv om jeg nå har sagt at musikken er viktigst er det ikke noe poeng å foreslå recivere uten AirPlay, Automatisk oppsett og iPhone/iPad app.

Har forresten hørt om noen stereorecivere som visstnok skal kunne fungere sammen med surroundrecivere. Er dette et alternativ sammen med en mindre reciver?

Mvh. Njáll