Veldig billig forsterker til sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Veldig billig forsterker til sub

Hei. Jeg har ett 5.1 høyttalersett fra ett komplett Samsung anlegg liggende som jeg skal bruke på soverommet. Den enheten som inneholdt DVD spiller og forsterker er gåen, men høyttalerne funker fremdeles veldig bra.

Jeg har og en Pioneer forsterker som jeg skal bruke disse på. Problemet er at subben er passiv. Finnes det en veldig enkel og billig måte og få brukt subben? Har ikke tilgjengelige utganger på forsterker grunnet multirom. Så har kun sub utgangen fra den.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor billig er veldig billig? Hender at en og annen brukt forsterker kommer for salg. Alternativt er å kjøpe en veldig billig brukt sub og pelle ut forsterkeren.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jeg kan kjøpe sub forsterkere på ebay til rundt 45 dollar. Men de går kun på 110v. Så må ha en omformer i tillegg. Hadde håpt det fantes noe tilsvarende til 230v.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var veldig billig ... Regner med at du må betale litt frakt i tillegg om du finner noe på ebay, men likevel blir det vanskelig å finne nope vil jeg tro. Bor du litt sentralt kan det kanskje dukke opp noe, men må du få det sendt øker jo totalprisen kjapt.

Fant en sub til 500,- på finn.no 10" Subwoofer,180W - FINN Torget
    Men den befinner seg litt utenfor allfarvei.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •