Onkyo 1010 spørsmål - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjørte audyssey igår kveld,kan ikke si jeg merket noe spesielt..men nå har ikke jeg det helt avanserte lydøre heller da..ikke sikkert det blir noe bra om man bare har 2 høytallere som er bra å resten bare er søppel..

Når jeg spiller musikk i pure audio og 6 ohm så blir den ikke varm lenger..blir en sann glede å få bytta ut noen av driten...har lyst på B&W pv1d woofer...men får anbefalt på det sterkeste å gå for velodyne sub,da det visst nok ikke finnes bedre..ikke vet jeg.

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PV1 klarer ikke levere noe særlig trykk i bunn, under 50Hz går også THD skremmende fort opp. Til prisen er den dårlig.

Hvilket budsjett og hvor mye plass har du tilgjengelig?

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nordlending82
    Kjørte audyssey igår kveld,kan ikke si jeg merket noe spesielt..men nå har ikke jeg det helt avanserte lydøre heller da..ikke sikkert det blir noe bra om man bare har 2 høytallere som er bra å resten bare er søppel..

Når jeg spiller musikk i pure audio og 6 ohm så blir den ikke varm lenger..blir en sann glede å få bytta ut noen av driten...har lyst på B&W pv1d woofer...men får anbefalt på det sterkeste å gå for velodyne sub,da det visst nok ikke finnes bedre..ikke vet jeg.

pure audio er bare søppel, bruk heller vanlig stereo. pure audio er oppskrytt søppel.. lykke til..:-)
    Dali ikon 7 mk2- ikon vokal mk2- ikon on wall mk2- 2 stk Sony subb- Onkyo txnr 3009- panasonic dmp 500- Apple tv- get hd pvr- panasonic plasma50.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Sandnes
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nordlending82

Et lite kjapt tips for litt bedre lyd:
    Trykk på Q Setup knappen på fjernkontrollen så går du inn på Audio, finner Dynamic EQ, slår det på og i samme slengen kan du gå inn på Adussey å velge music.
    Onkyo TX-NR1010 - KEF XQ40 - KEF XQ50 - KEF IQ10 - B&W ASW 3000 - Sony HW65ES - Panasonic 55ST50 - Panasonic DMP BDT 320 - Onkyo DX 7555 - ATV 3 - XBOX 360 - Xbox One S

Newcomer wabble sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pøbb
    pure audio er bare søppel, bruk heller vanlig stereo. pure audio er oppskrytt søppel.. lykke til..:-)
    Hei. Hvorfor er pure audio bare søppel? Jeg kjører med dette konstant, og lydbildet oppleves i mine ører langt bedre med dette aktivert. Hører gjerne mer om dette.
    --
    Audio Physic Tempo 25 | Bel Canto DAC2.5 | Bel Canto REF500M | Panasonic 50" VT50 | Apple TV 3.gen | Playstation 3 | Nordost Frey ht og bal ic | Supra LoRad 2.5 pc | Supra LoRad MD06-EU/SP nf/v

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skåra
    Et lite kjapt tips for litt bedre lyd:
    Trykk på Q Setup knappen på fjernkontrollen så går du inn på Audio, finner Dynamic EQ, slår det på og i samme slengen kan du gå inn på Adussey å velge music.
    +1
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    +1
    +2

Her er det bare å ta til seg råd fra erfarne fjellfolk
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det funker fjell...nå spiller jeg yellow på volum 90...herregud at det er mulig...disse høyttalerne snur ikke ryggen til..de bare fortsetter å yte.

Å dette er "rimelige" høyttalere i den store sammenheng!803 diamond må jo være erotikk!!

Takk for all hjelp folkens

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •