Hegel effektforsterkning

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hegel effektforsterkning

Jeg er i markedet for en ny effektforsterker til sommeren og vurderer veldig Hegel H4A, ettersom den passer mitt budsjett på en prikk og at jeg alltid har hatt lyst på Hegel-elektronikk hjemme.

Jeg vet at H4A (SE) begynner å bli en gammel modell nå og jeg lurer på om hvordan denne er satt opp mot nyere H300 eller H20. Og bør jeg vente til det kommer en ny modell, eller kjøpe en i år?

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du liker det du hører, og liker prisen, er det bare å kjøpe.

Det har ikke skjedd allverdens av epokegjørende nyvinninger på forsterkerfronten - i hvert fall ikke noe som tilsier at du ikke kan trives lydmessig med forsterkere som er litt tilårskomne. Jeg har hørt 20-30 år gamle forsterkere som fortsatt hevder seg godt.

Det eneste du bør tenke på når du kjøper brukt, er elding (uttørking) av kondensatorer, og at en del forsterkere blir mishandlet i trange rack med dårlig ventilasjon.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •