Bi-Amping på Yamaha RX-1067, funker det?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bi-Amping på Yamaha RX-1067, funker det?

Har min Yamaha RX1067 og et par Klipsch RF62, har hørt noen sier at det ikke blir forskjell og andre sier det blir, skulle gjerne prøvd det om det går, og hva er veien på menyen for å få dette til??! finner ikke fram -.- ..

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten at jeg kjenner receiveren din så vil jeg tro du kan gjøre det. Står det ingenting i manualen om dette da? På rxv1800 skal du holde inne en knapp i fronten samtidig som du slår på strømmen for å komme inn i menyen der du aktiveres dette.

Jeg opplevde bedre lyd på mitt anlegg med bi amping ihvertfall så jeg vil anbefale deg å prøve. Bare husk å ta av broene på terminalene bakpå høyttalerne dine først...
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JosRuu
    Uten at jeg kjenner receiveren din så vil jeg tro du kan gjøre det. Står det ingenting i manualen om dette da? På rxv1800 skal du holde inne en knapp i fronten samtidig som du slår på strømmen for å komme inn i menyen der du aktiveres dette.

Jeg opplevde bedre lyd på mitt anlegg med bi amping ihvertfall så jeg vil anbefale deg å prøve. Bare husk å ta av broene på terminalene bakpå høyttalerne dine først...
    Takker! får sette i gang og lese i den store lefsa, broen og resten kan jeg :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •