Hvilken surroundreciver?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken surroundreciver?

Hei,har kjøpt meg noen klipch RF-62 og kjører per i dag NAD T744 og NAD C272 effekt på disse! Funker bra men ...
    Skal ha Senter og bakhøytalere i samme serien men er redd den T744 kan bli for liten?
    Noen tips på surroundreciver jeg kan kjøpe?

Edit : Hvordan er denne tru?

Marantz SR6006 produktinformasjon - Hjemmekino.no

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LED
    Hei,har kjøpt meg noen klipch RF-62 og kjører per i dag NAD T744 og NAD C272 effekt på disse! Funker bra men ...
    Skal ha Senter og bakhøytalere i samme serien men er redd den T744 kan bli for liten?
    Noen tips på surroundreciver jeg kan kjøpe?

Edit : Hvordan er denne tru?

Marantz SR6006 produktinformasjon - Hjemmekino.no
    Tror receiveren din vil klare seg utmerket siden du allerede har effektforsterker på frontene. Bakhøyttalerne trenger ikke allverden av effekt selv om du bruker gulvstående,men centeren kan gjerne har så mye watt som mulig. Den receiveren din leverer jo faktisk 50 watt med alle kanaler i drift å det er ganske mye til en receiver å være så tror den vil spille greit jeg. Tror ikke du får så mye mere krefter med den du viser til,men du får jo flere finesser og sikkert en bedre surroundprosessor. Alternativet er jo å utvide med flere effekter siden du har pre out på alle kanaler.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv hatt t744 og den er nok helt kurant enda den for en senter og to surround (så langt det ikker er snakk om monster høytalere) sentere pleier jo.

Mangel på kraft er ikke grunnen for og bytte ut NAD, men de faller ofte litt til kort i prossesering, men det var mangelen på hdmi som gjorde at jeg bytta min i sommer.

Nå gir den nytt liv i paradigm høytalerne til svogers som jeg tipper aldri har hatt så godt med effekt på seg

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    onkyo eller yamaha ville dog passet bedre! (min mening)

Syns ikke klipsch og NAD høres ut som en god kombo siden nad har skriketildenser. passer bedre til cerwinvega

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Marantzen du har valgt ut er gull på Klipsch. Yamaha og Onkyo er kanskje hakket over på trøkk på film, men ikke vær så mainstream. Har vært veldig fornøyd med Yamaha på film, men faller litt i gjennom i stereo. Marantz derimot! :twisted: Jeg har AV 7005-prosessoren dems, men er jo mye same shit. Lykke til med eventuelt valg.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •