Håper jeg har valgt riktig kombo - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    All for detvel så var det den pengeboka da..har betalt alt dette kontant..så håper jeg kan supplere med en effektforsterker etterhvert..tenkte jeg skulle ende opp med hele CM serien..men bare håper det blir bedre ned en forsterker som tre ganger så kraftig som den jeg bruker nå..rart at de småe elementene er så forferdelig tungdreven..

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med flott valg av elektronikk

Angående Onkyon så drar den ihvertfall mye dyrere høytalere godt i testen av "lyd å bilde"

https://www.google.no/url?sa=t&rct=j...57700187,d.bGE

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Valhall:det var svaret jeg var ute etter,takk skal du ha

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nordlending82
    Valhall:det var svaret jeg var ute etter,takk skal du ha
    Tror du kommer ganske langt på vei med Onkyoen, den har også en fantastisk god autokalibrering(Audussey) som også kan kalibrere 2 subber. Får virkelig håpe du kommer med tilbakemelding når du har fått den. Kjekt med spotify direkte er det også, å ikke minst god kvalietet på musikken

Jeg har denne selv, men er langt fra noen ekspert, men du må bare spørre når du får den, hvis det er noe

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel,er ikke noe ekspert jeg heller...langt ifra,så spørs om jeghar noe konstruktivt å komme med etter å ha hørt denmen skal melde fra når jeg har hørt den...jeg vil da tro at jeg hører forskjell på gammel å svak receiver kontra ny å kraftig

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nordlending82
    Vel,er ikke noe ekspert jeg heller...langt ifra,så spørs om jeghar noe konstruktivt å komme med etter å ha hørt denmen skal melde fra når jeg har hørt den...jeg vil da tro at jeg hører forskjell på gammel å svak receiver kontra ny å kraftig

Ja får virkelig håpe du hører forksjell. Vet ikke hva den Yamahaen tilsvarer idag

Active RimJob sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Onkyo og B&W er en bra kombo som jeg har hatt flere varianter av i stua. Dette kommer du garantert til å få mye glede av

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått høyttalere og receiver i huså fått biampa også,det levner vel ingen tvil om at CM9 må inspilles LENGE!!..nå har mine fått bra mange timer å merker allerede at lyden blir bedre.

Men det sikkert dere vet som jeg hat fått erfare er at spilles det musikk sv dårlig innspillingskvalitet får du ingen tilgivelse,det blør rett gjennom å kvaliteten på lyden er bare dårlig.

Er ingen stor fan av Kari Bremnes,men hennes lydkvalitet er ekstremt bra,å bare lukke øynene å høre musikken fylle rommet med klokkeklare toner gjør investeringen vel verdt det,å høre på Kari,dire straits,Sara K å Michael Jackson om du klarer å ignorere all stønningener musikk med bra kvalitet.

Onkyo 1010 har innebygd spotify,helt ubrukelig etter min smak,må bruke fjernkontrollen til søking å det tar for lang tid å blir aldri brukt mer av meg,det blir iphone ledning i front å det funker fjell isteden for spotifyen

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •