Jeg mistenker at Infinityene har godt av litt mer headroom enn hva min Emotiva UPA-2 er god for.
Ser da for meg at løsningen er ICEPower, siden jeg helst ikke vil bruke mer enn 10 000.

Effektforsterkeren jeg har tenkt på er en DIY av Bel Canto Ref500S, med 2 stk. 125ASX2-moduler.
Denne går lett ned i 3 ohm, og såvidt jeg vet er Rennaisance 90 litt snillere enn Kappa på dette området, og holder seg noen desimaler over 3.

Ser derfor etter en forforsterker jeg kan finne på brukten til rundt 5000, pluss/minus (helst minus).
Bruker i dag en Emotiva XDA-1 sammen med min UPA-2, men jeg tviler på at denne er helt optimal når ICEPower er på plass.

Utover dette MÅ den ha fjernstyring av volum, og to utganger. Det beste hadde vært om den ene var XLR, og den andre RCA.
Den skal også brukes sammen med en Nakamichi PA-5E som er koblet til et par Yamaha NS-10M Pro (helt uavhengige stereo-oppsett).

Trenger i utgangspunktet en del innganger også, men så lenge den har mer enn én så kan jeg bruke en RCA-veksler til ikke-kritiske kilder.
Skikkelige balanserte inn/ut hadde vært kult, men da har jeg vel ikke så mange alternativer til prisen. 12V-trigger er alltid greit å ha, men heller ikke et must.

Ser Parasound Halo P3 dukker opp i ny og ne, til greie priser. Kan denne være noe?
På papiret er den jo nøyaktig hva jeg er ute etter, men det skal jo låte riktig også.

Bel Canto PRE3VB hadde vel ikke vært dum, men det blir i dyreste laget om jeg ikke er eksepsjonelt heldig, og får et knallkupp.
Har også holdt litt utkikk etter Light-versjonene av Musical Innovation.

Tar gjerne imot forslag litt over budjsettet hvis det virkelig er noe å trakte etter.
Da må det være en god investering også, og ikke noe som bare har holdt prisen fordi det er siste mote, og nyter en midlertidig popularitet og høy etterspørsel.

Hvis noen fikk litt deja-vu så har jeg en tråd på sentralen også, sånn til opplysning.