Parasound NC2250 vs A21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Parasound NC2250 vs A21

Lurer på å bytte ut min NC2250 i A21. Det jeg lurer på er om det vil være noe merkbar gevinst i gå for dette bytte. I spec så har de begge 2x250w i 8 ohm. A21 koster jo endel mer og lurer på hva man får mer av..?

Er det noen som har hørt dem begge og kan forklare meg litt og er det egentlig noen merkbar forskjell?

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du glad i spille høyt er det vel litt å hente, wattene på A21 er litt sterkere.(håper "en watt er en watt - nissene" blir skikkelig irritert nå..)

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil vel tro det er mer å hente på selve lydkvaliteten , enn på evnen til å spille høyt!
    Halo serien har mye mer oppløsning,og er mer detaljert har jeg blitt fortalt,og det høres vel rimelig ut også mtp pris differansen !

På Oslo Hifi-senter ble jeg anbefalt å kjøpe A23 fremfor NC 2250 , hvis jeg ikke hadde altfor tungdrevne høyttalere, og det med bakrunn i øtk kvalitet !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er primært kvalitetsheving jeg er ute etter og kanskje ørlite mer fraspark og kontroll ved lave volum. 2250 er en sprek sak men det høres også fornuftig ut at det sannsynligvis gir et kvalitetshev.. :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •