Receivervalg...NR515, V771...?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Receivervalg...NR515, V771...?

Hei,

er på jakt etter en rimelig receiver til to Dali Zensor 1. I utgangspunktet ser jeg på TX-NR515/ 616, men har lest at det har vært en del kvalitetsproblemer med denne generasjonen (har en TX-NR609 i tv-stua som funker veldig bra dog).

Onkyo 7.2 receiver TX-NR515 (sort) - Lefdal

Men så ser jeg ar flere selger en Yamaha 771 til 2990,-
    Komplett.no - Yamaha RX-V771BL

Hva tror folket er beste valg?...samtidig ser jeg jo at TX-NR717 selges for 4990 nå...og kanskje det er like greit å kjøpe den og sette den gamle 609'en ned i stua?...decisions decisions...

Hjelp??

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Klang
    Hei,

er på jakt etter en rimelig receiver til to Dali Zensor 1. I utgangspunktet ser jeg på TX-NR515/ 616, men har lest at det har vært en del kvalitetsproblemer med denne generasjonen (har en TX-NR609 i tv-stua som funker veldig bra dog).

Onkyo 7.2 receiver TX-NR515 (sort) - Lefdal

Men så ser jeg ar flere selger en Yamaha 771 til 2990,-
    Komplett.no - Yamaha RX-V771BL

Hva tror folket er beste valg?...samtidig ser jeg jo at TX-NR717 selges for 4990 nå...og kanskje det er like greit å kjøpe den og sette den gamle 609'en ned i stua?...decisions decisions...

Hjelp??
    Godt spørsmål :P

Jeg kjøpte anlegg for et år siden og kjøpte da yamaha ns555 fronthøytalere. Testet da RX-V771 opp mot TX-NR609, og sammen med de høytalerne syntes jeg yamahareceiveren hadde klarere og finere lyd. Synes 609 gav litt "flatere" lyd... Men, smak og behag... Forsterkeren du måler opp mot, 515, har jeg ingen formening om.

Personlig er jeg hvertfall veldig fornøyd med rx-v771

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •