Android nettbrett og telefon - musikkstrømming

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 54
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Android nettbrett og telefon - musikkstrømming

Eg har ein onkyo tx-sr875 der hdmi inngangane/utgangen har tatt kvelden. No brukar eg den kun til stereo gjennom analog inngang. Kildene eg brukar er tv tuner og telefon (galaxy s3). Det eg lurar på er om det finst ein enkel måte å få spelt av musikken frå telefonen trådlaust, sånn at eg ikkje treng den kabelen?

Er ikkje interessert i mefiaspelar eller slikt, då eg vil bruka kun telefon til å spela av.

På forhånd takk for svar:-)
    Sist endret av Komlo; 12-01-2013 kl 15:08

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Eg har ein onkyo tx-sr875 der hdmi inngangane/utgangen har tatt kvelden. No brukar eg den kun til stereo gjennom analog inngang. Kildene eg brukar er tv tuner og telefon (galaxy s3). Det eg lurar på er om det finst ein enkel måte å få spelt av musikken frå telefonen trådlaust, sånn at eg ikkje treng den kabelen?

Er ikkje interessert i mefiaspelar eller slikt, då eg vil bruka kun telefon til å spela av.

På forhånd takk for svar:-)
    Kan denne være et alternativ?QED uPlay Bluetooth-receiver | Hi-Fi Klubben

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noko sånt ja! Takker for tipset. Er det nokon som veit korleis lyden vert med denne? Receiveren min har vel ein ok innebygd dac? At det ikkje treng verta dårleg pga det?

Newcomer Airoh sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Har akkurat den som er nevnt, funker helt fint. Streamer gjennom Spotify med en Galaxy SIII. Kan være litt susing i bakgrunn på enkelte sanger. men ellers funker den helt fint, lett å koble opp
    Belkin har en som er litt billigere. Har ingen anelse hvordan lydkvaliteten er i denne, men.
    Belkin Bluetooth mottaker F8Z492CW - Elkjøp

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Noko sånt ja! Takker for tipset. Er det nokon som veit korleis lyden vert med denne? Receiveren min har vel ein ok innebygd dac? At det ikkje treng verta dårleg pga det?
    Som du ser er det phonokabler ut av den blåtannsaken. Lydkvaliteten er altså ikke bra, men det fungerer jo.

Det er prisen man må betale for å ha bærbare enheter uten airplay. Iallefall dersom man skal streame Wimp eller Spotify :|
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,576
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du brenner selvsagt en cd, og spiller den i cd spilleren. Enklere blir det ikke, og du får gleden av et fysisk medium:-D

Edit: Jeg tuller bare. Håper du finner ut av det. Men jeg ville aldrig foret RF-7 med noe sånn som en telefon.(når du får de nordover)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er kun for å få strømma musikken på pcen til telefonen og ut på anlegget på enklast mulig måte. Brukar foreløpig ein rævva kabel som er kopla til "tape" inngangen på receiver. Dette er anlegg nr. 2 som står i stova oppe (delvis defekt Onkyo 875 og def. Tec. SM65). Hovedfokus er radio og bakgrunnsmusikk . Så lydkvaliteten treng ikkje vera ekstremt bra, så lenge løysinga er lettvint og rimeleg.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom kvaliteten på denne blåtannsaken ikkje er bra, finst det andre alternativ?

Er det forresten nokon som veit om denne dingsen frå Belkin fungerer saman med SIII? Det står kun om ipad/iphone i informasjonen...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då er den Belkin saken bestilt. Litt redd det vert veldig dårleg lyd, ettersom eg har forstått det sånn at blåtann er meget dårleg til lydoverføring. Men til 250kr inkl frakt hos netonnet, skadar det ikkje å testa. Det ser i alle fall ut som ei meget enkel og grei løysing, dersom lyden er til å leva med.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser du har bestilt Belkin Bluetooth løsningen, så det skal bli spennende å høre om du er fornøyd med det. Min erfaring med Bluetooth (Sony, A2DP) er så som så. Skulle ikke mye til før signalene forsvant.
    Men så er jo det jeg har noen års eldre teknologi, så det kan fungere veldig bra på nyere teknologi.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, er meget spent på korleis det fungerer eg og. Men eg har ikkje så alt for store forhåpningar. No treng ikkje eg den heilt store rekkevidda, då huset er lite, og eg aldri kjem til å ha telefonen meir enn ca. 5m frå anlegget når eg spelar musikk. Men er spent på om den greier å halda kontakten frå stova til kjøkkenet (delvis opnen løysing)...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den belkin saken var veldig enkel og grei. Rekkevidden er så som så. Det hakkar og hoppar voldsomt dersom eg beveger meg rundr i stova og på kjøkkenet med telefonen i lomma. Lydkvaliteten er til å leva med, men absolutt ikkje noko meir. Greitt nok til litt pop, men høyrer ein på rock/metall eller anna som krever litt kvalitet, er denne alt for dårleg.

Veit ikkje kor mykje den kjem til å bli brukt. Men det var no artig å testa.

Finst det andre gode forslag, tar eg i mot dei med stor takk.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

prøver meg her igjen

Den Belkin saken fungerer ganske dårleg. Dårleg lydkvalitet og detter ofte ut. Det er altså meir irritasjon enn moro.

Finst det andre alternativ som ikkje kostar skjorta?

Har no receiver ståande i eit skap, der eg har ei ledig hylla over. Hadde vert greit med noko som kan styrast frå android smarttelefon...

Newcomer lifoidua sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vurdert og kjøpe en slik. Fint med 30 dagers bytterett.

Sandstrøm Bluetooth receiver SBTREC11E - Elkjøp

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg trur desverre bluetooth teknologien er såpassbegrensa, at lydoverføring aldri vert bra over bluetooth...

Finst det noko som går over trådlaust nettverk, der eg ikkje treng skjerm for å navigera?

Eg har tilgang til heile musikksamlinga mi på telefonen. Hadde vert greit å få sendt signalet vidare til receiver med nokonlunde kvalitet.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som veit om noko som ikkje er blåtann som fungerer?

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal fra PC til forsterker, hvorfor ta omveien innom telefonen og forringe kvaliteten underveis?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PC står i ein anna etasje. Så det vert stort sett telefonen eller mp3 spelar eg brukar som kilde i stova no (har ikkje noko anna tilkopla).

Kan godt strømma frå pc til noko anna enn telefonen. Men forsterkaren står vekkgjømt i eit skap. Så eg ønsker å styra det frå telefonen.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finst det eit brukande produkt for meg der ute?

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Strekk kabel fra pcen til forsterkeren og styr mediaspilleren i forsterkeren med tlf.

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •