Forforsterker behov ved Nad M51.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forforsterker behov ved Nad M51.

Jeg har lest at m51 kan fungere som forforsterker..... Jeg har nå laget et dedikert kinorom og skal ha et stereoanlegg i stua. Har bw802d og en bryston 4sst som effektforsterker. Anlegget blir vel utelukkende til spotify og tv lyd. Noe seriøs cd-spiller lytting vil aldri skje, men vil jo ha best mulig lyd fra spotify da! Trenger jeg da en vanlig forforsterker? Eller er M51 god nok til mitt bruk. Og så trenger jeg forslag til hvilken pc jeg skal bruke??? Har hatt den asrock mediapcen og den fungerte bra, men ble satt ned på kinorommet. Lure på å kjøpe en ny lik, eller er det noe bedre? Ha en fin kveld

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Assy74
    Jeg har lest at m51 kan fungere som forforsterker..... Jeg har nå laget et dedikert kinorom og skal ha et stereoanlegg i stua. Har bw802d og en bryston 4sst som effektforsterker. Anlegget blir vel utelukkende til spotify og tv lyd. Noe seriøs cd-spiller lytting vil aldri skje, men vil jo ha best mulig lyd fra spotify da! Trenger jeg da en vanlig forforsterker? Eller er M51 god nok til mitt bruk. Og så trenger jeg forslag til hvilken pc jeg skal bruke??? Har hatt den asrock mediapcen og den fungerte bra, men ble satt ned på kinorommet. Lure på å kjøpe en ny lik, eller er det noe bedre? Ha en fin kveld
    Etter hva jeg har lest ,så skal denne fungere meget bra også som pre , så det burde bli bra det !
    Har ikke prøvd dette selv,men jeg tror nok du skal bli fornøyd - uansett så går det jo an å prøve en pre på et senere tidspunkt !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •