Hvilken receiver til DALI IKON 6 MK2 7.1 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av corvy
    Har ikke noe logisk grunn. Samme som at jeg ikke liker Toyota ... helt dustete!
    Naah er ikke dustete, jeg har selv samme totalt grunnløse bestemmelsen over Denon, Toyota, Apple og kanskje mest overaskende Mercedes.

Sistnevnte stammer nok fra en gammal merce sedan jeg manøvrerte i tilsammen 2 uker i forsen, som satte seg fast bare det lukta snø og jeg hadde to relativt store materielle ulykker i den (ikke min skyld, jeg var til og med parkert for den siste)

Livet syns jeg blei mye enklere når jeg kom fram til at jeg ikke trenger noen god grunn til og ikke like ting, men jeg prøver og alltid holde meg åpen til og danne meg nye meninger om ting.

F.eks om noen vil gi meg en ny SLK så hadde jeg nok ikke sagt nei

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var som bare f da! Fåes ikke i hvit sto det ... tok det for god fisk. Kjellerstua mi er ca 27 kvm ... bør jeg vurdere 7ern?
    jeg har mine på 35 kvm. det går fint det. men jeg tror det hadde godt fint jeg, med dine 27 kvm. :-D
    Dali ikon 7 mk2- ikon vokal mk2- ikon on wall mk2- 2 stk Sony subb- Onkyo txnr 3009- panasonic dmp 500- Apple tv- get hd pvr- panasonic plasma50.

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var som bare f da! Fåes ikke i hvit sto det ... tok det for god fisk. Kjellerstua mi er ca 27 kvm ... bør jeg vurdere 7ern?
    jo du får de hvit jo. kr 16000. står det på hk.
    Dali ikon 7 mk2- ikon vokal mk2- ikon on wall mk2- 2 stk Sony subb- Onkyo txnr 3009- panasonic dmp 500- Apple tv- get hd pvr- panasonic plasma50.

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Naah er ikke dustete, jeg har selv samme totalt grunnløse bestemmelsen over Denon, Toyota, Apple og kanskje mest overaskende Mercedes.
    I don't like Toyota, and I don't like that I don't like Toyota

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    I don't like Toyota, and I don't like that I don't like Toyota
    Ok nå går jeg off topic igjen..

Vel etter jeg 'parkerte' mersja siste gangen ga de meg en utslitt toyota som kunne potensiellt drept meg pga bremse feil.

Den hadde også et artig forhold til motorolje, kort sagt den trengte og fylles på med en flaske motorolje etter ca 10 mil, kort sagt jeg pløyde igjennom ca 3-4 flasker olje i uka.
    Den blei heldigvis lånt bort til en løytnant som tok den til Gol en helg og fyllte selvsagt ikke på noe olje, så motorn skar seg i festnings tunnellen :-D

Active mfufu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det oppsettet du skal ha forsterker til frem til i sommer, Ikon 6 Mk2 med Ikon senter, og noen billigere dali bak. Hadde da Onkyo 808, har alltid likt onkyo med til de høyttalerene syntes jeg de ble litt for svake, og da er garantert den yamaha som ble nevt til samme prisen ikke kraftig nok heller. Prøv litt forskjellig, kanskje HK vil være bra, eller Anthem? De siste har jeg ikke hørt selv da...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Høyttalerne er nå bestilt uten sub. Hørt på de et par ganger og var ikke imponert over musikkegenskapene til d3n stubben. Blir en xtz eller svs i tillegg Har også bestemt meg for å kjøpe en Yamaha aventage rx-a2020 som jeg bi-wirer til frontene for mer effekt. 2020 var ikkemye dyrere enn 1020 så det virka som en safe deal. Kjøper nok receiveren på elkjøp elns slik at jeg får 30 dager til test

Blir spennende ... Julen er allerede kommet hos oss!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gikk dette corvy?
    Fått RX-A2020 i hus med Ikon 6?

Sitter med tilnærmet lik problemstilling som deg, trenger en receiver til Ikon 6, men jeg skal kun drive 2.0 til både film og musikk (med mulighet for utvidelse senere).
    Det er mye å velge mellom, og RX-A2020 er høyt oppe på listen. Vurderer også en litt billigere yamaha i kombinasjon med en Emotiva XPA-200
    Tips/erfaringer/anbefalinger mottas med glede

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •