Til hviken pris?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Til hviken pris?

Hei.
    jeg har noen gamle forsterkere (og høytalere) som jeg vurderer og selge, men finner det veldig vanskelig og sette en pris på det. det er 3 stk denon forsterkere, en stk pra-1200 og to stk poa-4400. de er noe jeg har arvet så jeg har ikke begrep om ny pris eller noe på dette. (ikke at de er så relevant, men kan være en grei pekepin)

Ville blitt veldig takknemlig vis det noen som kunne vært behjelpelige med litt info om hva sånt går for o.l.

Larseno

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville ikke funnet på å solgt det men, det er nok verdt noen kroner. 5-6 tusen samlet kanskje.

Newcomer old cerwin sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville heller beholdt d eg men :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett 6600poa flere ganger til rundt 5k og det er for begge monoblokkene. Men du hadde forforsterker i tillegg så rundt 5k er vel ikke så langt unna. Kanskje litt under også siden 4400 er mindre attraktivt på markedet når det kommer 6600 i ny og nei... LYKKE TIL!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du søker litt på nettet så ser du at det har vært solgt eller er til salgs noen av disse rundt forbi i verden,men veldig ujevne priser og kvaliteter,så er nok markedet som bestemmer her hvis du vil selge. Du kan jo bare legge de ut for bud å se om det er noen som kommer med noe vettugt eller om det bare er skambud. Uansett så bør du teste disse over noen dager synes jeg før du selger dem. Særlig hvis de ikke har vært brukt på en stund.
    Virker de så ville nok også jeg beholdt de (hvis du kan bruke de til noe da) ,men kan du få alt fra 2-4 tusen for de så må du nesten selv vurdere om det er verdt det. Etter midt syn så er ikke pre-ampen verd noe særlig (max500) ,men monoblokkene kan det jo tenkes at noen vil ha hvis de er i god stand.

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av edguy
    Etter midt syn så er ikke pre-ampen verd noe særlig (max500) ,men monoblokkene kan det jo tenkes at noen vil ha hvis de er i god stand.
    Kjenner ikke til akkurat denne preampen, men PRA-1500 er det folk som spør etter stadig vekk. Viktig poeng der, TILSTAND er helt avgjørende. Det kan være vrient å fikse slike gamle saker....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •