Pioneer VSX-1019AH ingen lyd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX-1019AH ingen lyd

Hei. Forsterkeren min nekter nå å spille lyd. Har sjekket kablene å alt er koblet korrekt å ingen kabler er borti hverandre. Xbox 360, pc og pioneer blue-ray er tilkoblet med HDMI. Har prøvd å resette forsterkeren men ingen hell. Den har også blitt veldig varm veldig fort. All hjelp tas i mot med stor takk

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,666
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av egbert
    Hei. Forsterkeren min nekter nå å spille lyd. Har sjekket kablene å alt er koblet korrekt å ingen kabler er borti hverandre. Xbox 360, pc og pioneer blue-ray er tilkoblet med HDMI. Har prøvd å resette forsterkeren men ingen hell. Den har også blitt veldig varm veldig fort. All hjelp tas i mot med stor takk
    Det er ikke så enkelt at du har trykket inn "speakers" knappen i front på receiveren ?
    Står denne til "speakers off" , blir det ingen lyd !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Det er ikke så enkelt at du har trykket inn "speakers" knappen i front på receiveren ?
    Står denne til "speakers off" , blir det ingen lyd !
    Takk takk. Litt flaut det her men ja det var faktisk så enkelt Hvorfor har de en knapp som skrur av høytalerne i tillegg til "mute" knappen?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,666
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk takk. Litt flaut det her men ja det var faktisk så enkelt Hvorfor har de en knapp som skrur av høytalerne i tillegg til "mute" knappen?
    Bra at det ikke var noe mer da

Har klødd meg i hodet av samme grunn selv en gang,så det er fort gjort!

Jeg har brukt den en del selv ,for det kan vere nyttig fordi det da kun kommer signal ut av pre-out utgangene,og det er veldig greit når man f.eks skal kalibrere/måle suben alene !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mer hjelp

Hei. Trenger litt mer hjelp. Nå har jeg lyd men bare diskant lyd. Jeg har resatt forsterkeren så da forsvant hele instillingene. Jeg har koblet mine 2 høytalere som Bi-amp og finner ikke instilling på forsterkeren som gir meg skikkelig lyd. Inne på System Setup - Manual SP Setup - Surr Back System - satte jeg den på Front Bi-Amp siden jeg har Bi-ampet høytalerne, men da får jeg alt for mye bass. Setter jeg den på Zone 2 får jeg bare fæl diskant lyd. Noen tips?

Redigert: Glem hele greia. Fant instillingen. Satte den på Speaker B

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,666
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Trenger litt mer hjelp. Nå har jeg lyd men bare diskant lyd. Jeg har resatt forsterkeren så da forsvant hele instillingene. Jeg har koblet mine 2 høytalere som Bi-amp og finner ikke instilling på forsterkeren som gir meg skikkelig lyd. Inne på System Setup - Manual SP Setup - Surr Back System - satte jeg den på Front Bi-Amp siden jeg har Bi-ampet høytalerne, men da får jeg alt for mye bass. Setter jeg den på Zone 2 får jeg bare fæl diskant lyd. Noen tips?

Redigert: Glem hele greia. Fant instillingen. Satte den på Speaker B
    Hvis du har biampet frontene dine,så skal den selvsagt stå på front bi-amp,og ikke speaker B !

Du skal jo ikke få for mye bass av den grunn!

Og hvis du ikke har gjort det,så må du jo kjøre MCACC på nytt etter at du har resatt receiveren .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •