Effektforsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Effektforsterker

hei!
    er ny på forumet og kunne trengt litt hjelp angående effektforsterkere.
    har per idag en pioneer sc lx71 receiver som driver 4 stk audio pro blue diamond v3 + senter i samme serie. dette er jo relativt lettdrevne høyttalere da dei har innebygget forsterker. men no lurer jeg på å bytte ut høyttalerne med Kef Q900 fronter, Q300 bak og Q600 senter. samt en svs PB 13 Ultra DSP sub. vil jeg da trenge effektforsterker eller holder det med receiveren som jeg har? lurer og på om dette vil bli en bra oppgradering i forhold til hva jeg har idag? bruker det mye til film, men også musikk å syns audio pro blir litt "kjedelige" på musikk fronten.

Takker for svar og meninger!

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil hjelpe, men det er nok ikke noe absolutt behov for effektforsterker.

Om høyttalerne vil bli en oppgradering eller ikke er jeg usikker på. Jeg misstenker at det kanskje er Pioneeren som gjør lyden kjedelig, men det er lenge siden jeg har hørt Audio Pro så jeg husker ikke helt hvordan de låter.

Geir Arne

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar!
    tror jeg må prøve å få hørt litt på kef høyttalerne før jeg bestemmer meg vertfall, men er jo mulig det er som du sier at det kan vere pioneeren som ikke passer optimalt til blue diamond.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •