Harman/kardon ulyd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman/kardon ulyd

Hei, jeg har en H/k AVR235, den er vel 6år og lite brukt. Jeg fikk nylig en durelyd som er konstant og uavhengig av volum. Den er kun på fornthøytalerne, den fanger også opp støy fra nett da jeg hører termostat fra ovn som slår inn og det durer enda mer. Den kan variere noe fra kald til varm forsterker med at den detter noe, har koblet fra alt på forsterker og kun testet utgangen uten noe forandringer.Den har også vært resatt. Noen som har opplevd samme og vet hva som kan være gåent? Opplevde noe lignende på min forrige H/K og da var det kondensatorfeil, er disse virkelig så dårlig at de ikke tåler vanlig bruk, den står fritt med god lufttilgang.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har opplevd lignende?

Newcomer taita sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplevde det samme på min første H/K forstrerker. Der var det som du nevner en kondensatorfeil. Min var under 5 år og jeg fikk dekke reperasjon. Ellers har jeg opplevd ulyd (susing) hvis jeg ikke bruker galvansik skille på antenneledningen på TV-signalet. Hvis du bruker anlegget i forbindelse med TV titting så kan du jo prøve å dra ut antenneledningen for å se om det hjelper.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden er der uten noe som helst tilkoblet, har kun en høytaler på forsterker. Synd å måtte kaste gode forsterkeren pga at det koster så mye på verksted at man liksågreit kan kjøpe nytt.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd å sette denne på en annen kurs? evt dra ut kjøleskap/fryseboks varmeovn, etc!
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Har du prøvd å sette denne på en annen kurs? evt dra ut kjøleskap/fryseboks varmeovn, etc!
    Jepp, samme lyden uansett hvor jeg er, har prøvd å koble en annen forsterker på pre out, men er lyd der også. Synd at man må kaste den i søpla ettersom rep koster mer enn det smaker med dagens priser.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •