Pioneer SC-LX86 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate Ender sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tipper den ikke gjør det jeg heller. Da får man bare ta gamle manuelle metoden, funker jo det også.

Har noen gamle rew målinger fra Onkyo sin RC, høyttalere osv står på samme plass så skal bli spennede å se hvordan kurven ser ut etter at pioneer RC er kjørt.

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare meg eller er fjernkontrollen på denne i overkant klønete? På min gamle onkyo 876 var i alle fall teksten skrevet på knappene slik at når man aktiverer lyset kan man lese hva de ulike knappene er til. Pioneer har av en eller annen grunn skrevet teksten i overkant av knappene så aktiverer man lyset blir man ikke så mye klokere. Hjelper heller ikke at alle knappene er har mer eller mindre samme form.. Litt pepper til en ellers glimrende AVR

Ipad appen er forøverig glimrende men den mangler funksjoner. Kunne levd med å bare bruke denne men da må de få inn all funksjonalitet i appen.

Mulig jeg er sær men irriterer meg når jeg må skru på lyset i kinoen for å gjøre litt "on the fly tweeking" fordi jeg ikke finner knappene på fjernkontrollen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt newb spørsmål: Dersom man kjører lyden (og bilde) via HDMI fra en HTPC, er det noen grunn til å bruke USB-DACen istedet?

Ser forskjellen på denne og LX76 er nesten ikke-eksisterende. Er prisforskjellen verdt 6k?

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har verken hørt eller sett lx*6 receiverne men eier en lx85, men tror egentlig ikke pris forskjellen vil være særlig verdt, i allefall om dette f.eks er penger som kan gå i en effekt forsterker til frontene eller bedre høytalere.

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er effekt du er ute etter så ville jeg heller lagt differansen på 6k i en brukt effektforsterker.

Uten at jeg vet dette så ville jeg trodd det sitter samme DACer på lx76 vs lx86 inputene (snakker da ikke om USB dacen).

Var ingen killer features som gjorde at jeg kjøpte lx86 fremfor lx76, eneste grunn var at soundgarden hadde et bra tilbud på lx86 Forøverig veldig godt fornøyd med denne (med unntak av fjernkontrollen). Ipad appen er helt suveren derimot.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •