Vil Onkyo tx-nr709 klare klipsch rf 82??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Gentlewacky sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vil Onkyo tx-nr709 klare klipsch rf 82??

Hei
    Jeg vurderer innkjøp av høytalere fra jamo s606 sett til klipsch rf 82.
    Men mitt spr. Vil denne reciveren klare å hanskes med Rf 82? I så fall hvor bra?
    Legger ved link til reciver detaljer.

http://www.uk.onkyo.com/en/products/...ml?tab=Details

Takker for svar på forhånd

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,666
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gentlewacky
    Hei
    Jeg vurderer innkjøp av høytalere fra jamo s606 sett til klipsch rf 82.
    Men mitt spr. Vil denne reciveren klare å hanskes med Rf 82? I så fall hvor bra?
    Legger ved link til reciver detaljer.

Onkyo | TX-NR709

Takker for svar på forhånd
    Vil nok tro den drar dem rimelig bra ja,selv om den sikkert ikke henter hele potensiale i RF 82 !
    Men 709 har vel pre-out,og da kan du jo prøve deg med et effekt-trinn senere hvis du føler for det !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer Gentlewacky sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Vil nok tro den drar dem rimelig bra ja,selv om den sikkert ikke henter hele potensiale i RF 82 !
    Men 709 har vel pre-out,og da kan du jo prøve deg med et effekt-trinn senere hvis du føler for det !
    Er flott at den kan hente en del av disse høyttalerne, man kan kanskje bruke bi amp for litt ekstra kraft fra reciveren.
    Er ny i lyd verden, klarte å lese meg fram til pre-out på en reciver er ett must ved påbygging senere og i tillegg så fikk jeg reciveren billig når det var en utgående modell :-D Er storfornøyd med den, men den har hatt et enkelt liv med mine Klipsch sf1 og trenger litt motstand he he..

Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    288
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    driver dem sikkert greit nåk, men du får merkbar forskjell i toppen med en solid effekttrinn, men det kan du jo ta etterhvert.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,666
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gentlewacky
    Er flott at den kan hente en del av disse høyttalerne, man kan kanskje bruke bi amp for litt ekstra kraft fra reciveren.
    Er ny i lyd verden, klarte å lese meg fram til pre-out på en reciver er ett must ved påbygging senere og i tillegg så fikk jeg reciveren billig når det var en utgående modell :-D Er storfornøyd med den, men den har hatt et enkelt liv med mine Klipsch sf1 og trenger litt motstand he he..
    Da er du i gang vetdu:grin:

Biamp kan vere verdt et forsøk ja - har positive erfaringer med det selv !

Det er hvertfall en billig og enkel sak å prøve - bare å bruke et ekstra par kabler,og det behøver ikke vere noe dyre greier!
    Men husk å fjerne broene på HT-terminalene hvis du prøver dette !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •