nad t763v2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: nad t763v2

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

nad t763v2

Noen som eier nad t763v2 her på forumet?

Hva slags oppgraderinger er det snakk om i FWen, er det noen spesielle nye funksjoner og valgmuligheter på oppgraderingen?
    Hvordan er det med støy og vifte problemer, er de helt borte?
    Andre relevante forbedringer?

Hvis du eier en t763v2 vil jeg gjerne høre dine erfaringer og synspunkter på den..
    Er ganske sikker på at jeg skal ha den nå, blitt litt forelska i den

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en T762 og rent HW messig er denne lik T763v2. Nå har det vært som sagt en del problemer hos NAD da, softwaremessig. Jeg har null problem hos meg, og liker den bare bedre dag for dag.

T763v2 skal ikke ha noe problem her, og får lovord overalt hvor jeg har lest reviews både fra fagpress og andre eiere.

Det er nå kommet ny firmware oppgradering som får støtte for ProLogic IIx (Du mister da HDCD...men hvem trenger det) :wink:

Stort pluss med denne er strømreservene. Kan spille til øra faller av..uten at lyden vrenges (Har tilkoblet Jamo THX høyttalere til min, og disse passer sammen meget bra).

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolf Hult
    Har selv en T762 og rent HW messig er denne lik T763v2. Nå har det vært som sagt en del problemer hos NAD da, softwaremessig. Jeg har null problem hos meg, og liker den bare bedre dag for dag.

T763v2 skal ikke ha noe problem her, og får lovord overalt hvor jeg har lest reviews både fra fagpress og andre eiere.

Det er nå kommet ny firmware oppgradering som får støtte for ProLogic IIx (Du mister da HDCD...men hvem trenger det) :wink:

Stort pluss med denne er strømreservene. Kan spille til øra faller av..uten at lyden vrenges (Har tilkoblet Jamo THX høyttalere til min, og disse passer sammen meget bra).
    har du sett noen reviews på v2 oppgraderinga?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •