Er dette en feil med Onkyo TX-NR616B Receiver?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer robin882 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er dette en feil med Onkyo TX-NR616B Receiver?

Hei! Jeg har en Onkyo TX-NR616B Receiver. Når jeg har koblet den til Pioneer BD320 Bluray-spilleren min på inngang 1 så fungerer ikke setup (Q) knappen på kontrollen. Så å si alle knapper er døde, kun volum og power som virker. Så jeg må bytte om til en annen inngang der PS3 er koblet til forså å kunne stille på lyd, men det tror jeg bare stiller på lyden for PS3. Er dette noe som er galt med forsterkeren eller er det en instilling jeg kan endre på? Dette går meg på nervene. Kan stille på ting via forsterkeren da, men det er jo sykt tungvindt.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må først trykke på Receiver knappen,da skal det fungere.
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer robin882 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har drevet å knotet litt med HDMI portene bak på forsterkeren. Jeg kryssbyttet BDP og PS inngangene. Når jeg satt blurayen i PS3 HDMIen fungerte det å bruke kontrollen. Satt PS3 i Bluray HDMIen og da fungerte det ikke å bruke kontrollen. Så jeg tror receiveren er ødelagt og at jeg rett å slett må bytte den inn i en ny en. Noe som er svært frustrerende da jeg handla denne på nett... Blir også litt usikker på heile merket Onkyo, om det er noe bra eller ikke. Fant mye på google ang. fjernkontroll og problemer med forsterker da jeg prøvte å google frem et svar på mitt problem. :roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •