Trenger hjelp til valg av reciver! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer Indeed sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jo takk for det Det skal jeg så absolutt gjøre.

Knall test, om det er mulig så blei jeg enda mer gira på den!
    Gleder meg!

Active MacPhisto sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, Vet ikke om du har valgt reciver enda, men jeg sitter nå og lytter på min Onkyo TX-NR616 og jeg har hatt noen Onkyoer, yamahaer, nader og Marantz... Jeg tenker at av alle så har jeg vært mest fornøyd med Onkyo. Kanskje er det å banne i kjerka men Onkyo har levert det de skal til mine Dali IKON 8 fronter, og på grunn av at jeg har IKON serien helt rundt så har jeg vært begymret for karakteristikken som kan bli veldig skarp på IKON serien med kombinasjonen mellom band diskant og dome diskant, men Onkyo virker balansert og greit. Har kanskje ikke de høyeste forventinger til høyden på volum, men til mitt bruk har Onkyo levert. Lykke til med valget!

Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei du. Neida, jeg har ikke kjøpt meg en reciver enda.Har falt litt for Marantz SR7005, så for øyeblikket er det den som var planen foreløpig. Veit ikke om du har noe erfaring med den? Etter hva jeg har lest meg til her inne så passer den bra sammen med klipsch rf 82 dog ikke en kombinasjon jeg har fått hørt på selv enda. Onkyon er veldig rimelig i forhold til pris hvertfall, så har ikke glemt den helt bort. Må se hva jeg får spart opp til først.

Active MacPhisto sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man får det man betaler for, det er muligens litt det jeg liker med Onkyo, at det gir bittelitt mer enn hva man betaler for. Samtidig så er segmentet i hakket over der Marantzen lever, også priset noe høyere... Jeg har to relativt lettdrevne fronter til å være så store i fysisk størrelse, og så har de banddiskant i kombinasjon med domediskant noe som krever at forsterkeren ikke høyner diskant på egenhånd, jeg bruker mye pure audio funksjonen til Onkyo som slipper igjennom lyden så lite farget som mulig over kraftforsyningen.
    Er spent på hva du velger og erfaringene du gjør deg med klipscha, keep us posted!

Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er jo klart. hehe, ja jeg er spent på hva jeg ender opp med selv når den tid kommer. Mye morro for penga er det helt klart uansett 8)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •