Forsterker valg til Klipsch RF 7-2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker valg til Klipsch RF 7-2

Hei !
    Lurte på hvilken forsterker kombinasjon dere vil anbefale meg å bruke på Klipsch RF 7-2 ?

Har tenkt litt på Parasound Halo P3 sammen med Halo A21

Takk for svar !

Newcomer samiboy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt gode ting om primare, parasound, midgard, McIntosh på de, hva som passer best vet jeg ikke da jeg bare har hørt Parasound på de.

Er selv fornøyd med min A21 på klipsch RF62 mk2, som gir en varm klang, med god kontroll på høyttalerene, og tror at den kommer til å drive RF7 ganske bra også da de har en høy følsomhet.

Om du har mulighet så anbefaler jeg deg å prøve de på forskjellige forsterkere og se hva som passer deg best

Mvh Ole

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samiboy
    Har hørt gode ting om primare, parasound, midgard, McIntosh på de, hva som passer best vet jeg ikke da jeg bare har hørt Parasound på de.

Er selv fornøyd med min A21 på klipsch RF62 mk2, som gir en varm klang, med god kontroll på høyttalerene, og tror at den kommer til å drive RF7 ganske bra også da de har en høy følsomhet.

Om du har mulighet så anbefaler jeg deg å prøve de på forskjellige forsterkere og se hva som passer deg best

Mvh Ole
    Okei, var å hørte de sammen med den Parasound kobinasjon som nevnt og Electrocompaniet AW 250 å en forforsterker husker ikke hva den het, men følte mest for Parasound der Men får ta å sjekke litt ut

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde utentvil styrt unna Midgard oberon på de - det er svært få som liker disse på Reference.

Halo er et trygt valg, en solid konstruksjon - finner du en brukt Mcintosh med litt krefter hadde jeg vurdert dette, Primare får også skryt.

Med A21 står det hvertall ikke på kreftene, men hvorfor ikke (dersom det er til stereo) teste med en Sugden integrert klasse a forsterker? de spiller meget kraftfult!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde Hegel H200 funket ? Eventuelt med en effekt til. Innspill til flere valg helst linker til produkter

Hegel H200 Integrert forsterker - Sort

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vikoren92
    Hadde Hegel H200 funket ? Eventuelt med en effekt til. Innspill til flere valg helst linker til produkter

Hegel H200 Integrert forsterker - Sort
    Hva har du satt som grense med tanke på pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roeng2
    Hva har du satt som grense med tanke på pris?
    Godt spørsmål håpte kunne holde meg under 30,- billigst å sterkest mulig holdt jeg på si noe som driver de helt ut :-)

Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde kommet til å prøvd med en parasound av noe slag, fordi det er power i massevis, og jeg liker lyden. Er det ikke nok med A21, så kan du prøve med monoblokker, eller 2 stk brokoblet A21.

men så er det mye annet bra der ute også, om det er musikk du kommer til å bruke det til så kansje du vil prøve rør, som skal være en himelsk kombinasjon med Klipsch.

Mvh Ole

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samiboy
    Jeg hadde kommet til å prøvd med en parasound av noe slag, fordi det er power i massevis, og jeg liker lyden. Er det ikke nok med A21, så kan du prøve med monoblokker, eller 2 stk brokoblet A21.

men så er det mye annet bra der ute også, om det er musikk du kommer til å bruke det til så kansje du vil prøve rør, som skal være en himelsk kombinasjon med Klipsch.

Mvh Ole
    Er til musikk jeg skal ha de. Har du noen tips til rør forsterkere?

Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ingen aning om hva som er bra og dårlig av rørforsterkere så tør ikke komme med noen forslag, men du kan prøve søkefunksjonen her på forumet så finner du sikkert mange gode forslag

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •