Anbefaling av Receiver + - 10K - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 40 av 40
    Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    følger enn litt med så mener jeg at enn kan få 5009 ned mot 15 k , å det e jo flott det....
    Dali ikon 7 mk2- ikon vokal mk2- ikon on wall mk2- 2 stk Sony subb- Onkyo txnr 3009- panasonic dmp 500- Apple tv- get hd pvr- panasonic plasma50.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, sånn omtrent.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet dere om de kan kobles på trådløst nett ?

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lowland
    vet dere om de kan kobles på trådløst nett ?
    det er jo dlna på de, så da kan du spille den musikken du har lagret på hardisk trådløst. vist det var det du tenkte på??
    Dali ikon 7 mk2- ikon vokal mk2- ikon on wall mk2- 2 stk Sony subb- Onkyo txnr 3009- panasonic dmp 500- Apple tv- get hd pvr- panasonic plasma50.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ett spm til, hvis 5009 kommer på tilbud til 15000 så mener dere Yamahaen ikke er ett tema lenger ? Vet dette med lyd kommer litt ann på øret som hører og det, men har ikke anledning til å teste så mange merker

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ett spm til, hvis 5009 kommer på tilbud til 15000 så mener dere Yamahaen ikke er ett tema lenger ? Vet dette med lyd kommer litt ann på øret som hører og det, men har ikke anledning til å teste så mange merker

sånn på papiret er et ikke noe å lure på , men så er det med øret da... hva er det man liker. men 5009 er jo topp klassen til onkyo innen reciver da,..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lurte på om jeg måtte ha kablet nett eller om jeg kunne koble de på trådløst. Ser det er spotify muligheter så da regnet jeg med de kunne kobles på nett ??

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja lyd og bilde er tidvis ganske frustrerende spør du meg. Jeg har sikkert endret mening 20 ganger for hvert komponent jeg har handlet.

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lurte på om jeg måtte ha kablet nett eller om jeg kunne koble de på trådløst. Ser det er spotify muligheter så da regnet jeg med de kunne kobles på nett ??
    ja, det er via kabel, og du må ha premium for at det skal virke, men har du muligheten til å dra enn hdmi fra pc, så sparer du jo fra 100 til 50 kr månden, kommer ann på hva du bruker på spotify..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja lyd og bilde er tidvis ganske frustrerende spør du meg. Jeg har sikkert endret mening 20 ganger for hvert komponent jeg har handlet.
    fattar inte varför för folk har så mycket emot denon. dem tillhör en av dem bättre recivers\förstärkare på marknanden. jag hade rekomenderat denon 33-13 men som sagt att har att göra med hur stor rum du har, sen hur högt du spelar annars lägger du till ett slutsteg bara.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir veldig mange nettverkskabler bak benken nå syns jeg. Jeg bruker for øyeblikket en trådløs dac fra Nad, fungerer veldig greit, men er ikke helt sikker på lyden den gir. Virker litt tam.

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir veldig mange nettverkskabler bak benken nå syns jeg. Jeg bruker for øyeblikket en trådløs dac fra Nad, fungerer veldig greit, men er ikke helt sikker på lyden den gir. Virker litt tam.
    det har je ikke så mye greie på.-. jeg tar alt på hdmi. og synse det fungerer greit, selv om det betyr kabel og sånn. men ellers greit.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har alltid hatt Denon selv og har vært fornøyd med de jeg har hatt, men får jo lyst til å prøve nye ting og. Ang rommet, så står anlegget nå i stua som er rundt 40kvm. Spiller ikke veeldig høyt når jeg hører på musikk, men er det film så liker jeg å dra på endel.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne ikke Pioneer sin SC 2022 på helgetilbud hos soundagarden til 7000,- være en ide?
    Vet det er litt å banne i kjerka når man går under budsjett, men burde vel duge i lange baner?
    Airplay og blåtannstreaming++

Edit, glem det, ser at det bare en hdmi utgang der :/

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har alltid hatt Denon selv og har vært fornøyd med de jeg har hatt, men får jo lyst til å prøve nye ting og. Ang rommet, så står anlegget nå i stua som er rundt 40kvm. Spiller ikke veeldig høyt når jeg hører på musikk, men er det film så liker jeg å dra på endel.
    jeg også har hatt tre stk nå, og prøvde noe annet, og ble veldig overrasket... denon er for mye dill dal uten strøm for pengene syns jeg. for andre merker med mer støm og kapasitet og samme dill dall for samme og bedere pris..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry, dette er helt utenfor tråden, men jeg får ikke opprettet egne tråder.
    Jeg har en Marantz sr5006. Alt fungerer godt bortsett fra AirPlay. Finner ikonet og får reciver som alternativ, men jeg får ikke lyd. Har noen andre som har opplevd dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GHW. hehe hørt på makan..Under budsjett, måtte bli første gang. Neida, den så veldig grei ut, helt til jeg så, som du påpekte, at den bare hadde èn utgang. Blir litt tungvindt, selv om det sikkert lar seg gjøre. Jeg er bare ett par mil unna en soundgarden avdeling (Kr.sand) så det spørs om jeg ikke må ned der og høre, selv om det ikke blir det samme som egen stue.

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GHW. hehe hørt på makan..Under budsjett, måtte bli første gang. Neida, den så veldig grei ut, helt til jeg så, som du påpekte, at den bare hadde èn utgang. Blir litt tungvindt, selv om det sikkert lar seg gjøre. Jeg er bare ett par mil unna en soundgarden avdeling (Kr.sand) så det spørs om jeg ikke må ned der og høre, selv om det ikke blir det samme som egen stue.
    syns jeg at du skal... så kan du finne det du liker evnt,

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel gjerne det som må til ja. Evt ett tilbud på 5009 hehe.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har handlet meg nytt anlegg og projektor, nå står receiver for tur.
    Valget falt på Dali Lektor 8 fronter DALI LEKTOR 8 Høyttalere | Hi-Fi Klubben
    Lektor senter DALI LEKTOR LCR Senterhøyttaler | Hi-Fi Klubben
    bak er det Lektor 2 DALI LEKTOR 2 Høyttalere | Hi-Fi Klubben
    Pluss 2stk Dali Ikon sub mk2 DALI IKON SUB MK2 Subwoofer | Hi-Fi Klubben
    Har også en Nad dac1 NAD DAC1 D/A-konverter | Hi-Fi Klubben om det har noe å si.
    For øyeblikket driver jeg disse med en Denon 2308 receiver DENON UK | AVR-2308, jeg er forsåvidt fornøyd med lyden, men det kan sikkert alltids bli bedre
    Hovedproblemet mitt ang receiveren, slik jeg ser det, er egentlig at den ikke støtter 3D da jeg også har handlet denne AVshop.no / SONY VPL-HW30ES Black SXRD-projektor Full-HD 3D-Bundle
    og det er selvfølgelig tungvindt med bare èn Hdmi ut.
    Blir mye film og spill, men også endel musikk (metall)

Håper det er noen her som har noen synspunkter/anbefalinger da jeg er ganske grønn ang. receivere.
    på forhånd takk.
    Ser dette innlegget er litt gammelt, men svarer uansett. har selv lektor 8 og er strålende fornøyd. et alternativ er også å bruke en stereo-effektforsterker på fronthøyttalerne, og heller kjøpe en litt rimeligere receiver, som klarer å dra bak-høyttalere og senteret for fullt. anbefaler da og kjøpe NAD, da betaler du en pris og får det igjen i masse kraftig watt, uten at du betaler for alt ekstra utstyr man egentlig ikke har behov for.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •