Recievere- Denon vs Onkyo for Dali IKON

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Recievere- Denon vs Onkyo for Dali IKON

Heisann. Jeg har for tiden en litt svak Denon 1612 som driver et surroundanlegg bestående av IKON 7, Vokal 2, IKON Sub og Concept 1 som bakhøyttalere. Jeg er student uten uendelig med penger og lurer på hvordan disse Onkyo-recieverene er i forhold til Denon. Ser jo at Onkyo tilbyr mye mer kraft for pengene.

Mvh. Cato

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chariot
    Heisann. Jeg har for tiden en litt svak Denon 1612 som driver et surroundanlegg bestående av IKON 7, Vokal 2, IKON Sub og Concept 1 som bakhøyttalere. Jeg er student uten uendelig med penger og lurer på hvordan disse Onkyo-recieverene er i forhold til Denon. Ser jo at Onkyo tilbyr mye mer kraft for pengene.

Mvh. Cato

Jeg har ikke hørt voldsomt mye Denon, men Onkyo er iallefall allsidig og nøytral etter min mening. 616 er ganske kurant priset for tiden, dersom det er den modellen du tenker på.

Dersom soundgarden har en, burde kanskje hjemlån være mulig? Alternativt har jo man både angrefrist fra nett og 30 dagers retur hos Elkjøp, dersom man skulle være uheldig og misfornøyd.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om du har mk1 og problemer med skarp diskant som jeg hadde så vil jeg anbefale yamaha

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chariot

Mvh. Cato