Ny, HK980 et lite problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny, HK980 et lite problem

Hei!

For ca 2 måneder siden, gikk jeg til innkjøp av en ny HK980, et par nye CW XLS-6 og en ny XTZ10" sub.

Hittil har det fungert utmerket, og har vært utrolig fornøyd. Innimellom (et par ganger) i uka har strømmen gått når subben har skrudd seg på fordi det har vært mye annet som også har sugd strøm.

Dette skal vel ikke være skadelig, men for to dager siden gikk strømmen 2 ganger på rad (mens jeg spilte musikk) og nå virker plutselig ikke noen av LEFT inngangene på hk980. Får absolutt ingen lyd ut av høyttalerne.

Har prøvd begge høyttalerne i begge left inngangene uten hell. Så nå kjører jeg begge høyttalerne på right inngangene på forsterkeren og begge fungerer.

Har heller ikke stilt på noen innstillinger på lenge. Er den rett og slett gåen, eller er det noen her inne som har et tips om hva jeg kan prøve, før jeg tar den med tilbake til soundgarden?

Takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du flytta mye på 980-en din? Det som skjedde på den jeg hadde, var at loddinga på venste inngang måtte loddes på nytt igjen. Har ingen anelse om hva som skjedde... Vet iallefall at jeg flytta en del på den.

Strømmen gikk ofte hos meg, ettersom jeg hadde 2 effektforsterkere som var utrolig hissig ved oppstart og sikringene gikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Har du flytta mye på 980-en din? Det som skjedde på den jeg hadde, var at loddinga på venste inngang måtte loddes på nytt igjen. Har ingen anelse om hva som skjedde... Vet iallefall at jeg flytta en del på den.
    Nei, den har ikke blitt flytta på, bortsett fra litt ut fra veggen for å koble til diverse kabler

Active MB-S124 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Få den inn på garanti om den er helt ny så fort som mulig så ordner det seg nok. Enten er det et eller annet på signalveien på venstre inngang eller utgangen. Det skal uansett tåle strømbrudd så få den inn der du kjøpte den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •