Denon AVR 1604 - Får ikke skrudd på

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AVR 1604 - Får ikke skrudd på

Hei, håper noen har mulighet til å hjelpe meg.
    Har en Denon AVR 1604 forsterker som jeg ikke får skrudd på, den er på et vis "stuck" på standby. Når man trykker inn hovedstrømbryteren går den rett til standby, og når jeg skal skru den på med fjernkontrollen så er det eneste som skjer at lysene som indikerer at høytaler A og B er i bruk lyser. Displayet til forsterkeren skrur seg ikke på, ingenting skrur seg på rett og slett. På fjernkontrollen er det en liten skyveknapp som kan stå på enten audio eller video, når den står på audio skjer det som står ovenfor, når den står på video skjer det ingenting.
    Er det noen som har noen anelse om hva det kan være? Har ikke så lyst til å begynne å skru unødvendig og\eller uten at jeg vet hva jeg skal se etter.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd å trykke på receiveren også eller bare fjernkontrollen? Les bruksanvisningen,men hvis det ikke hjelper så ring hi fi klubben......

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På forsterkeren er det kun en hovedbryter, så får ikke skrudd vekk fra standby uten fjernkontrollen. Så ingenting om det i manualen jeg fant online.

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du testet å dra ut strømmen, holde inne speaker a og b knappene mens du setter strøm på den igen ?
    Det skal gi en factory reset. Står forøvrig også i bruksanvisningen. (side 54)
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får litt mer reaksjon ihvertfall. 6 lys begynner å blinke, men slutter straks jeg slipper taket. Det er lys for Signal; dts og dolby digital, output surround back og Input; auto, pcm og dts. Etter det er likevel alt som før

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •