Ny reciver til hjemmekino - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Støtter det valget, er jo en bra pris og det er noe som heter retur-rett.
    Du kan selfølgelig dele slik som du vil, som på alle andre moderne receivere

Det med crossover han over her nevner er noe mer avansert som er i de større receiver-modellene. Jeg personlig fikk noe voldsomt bedring. Men er jo gøy å ha muligheten til å leke seg med kurver etc.
    Hehe, jeg legger inn en bestilling jeg. Er den bra som jeg trur så kjøper jeg en parasound nc2250 eller rotel rb1080 til å gi rf-82 drahjelp

Får benytte anledningen til å si tusen takk til alle dere som har tatt dere tid til å hjelpe meg med problemstillingen min :-P

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns det hørtes merkelig ut at man ikke kan stille crossover på 810:shock:
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hadde jeg godt for parasound og ikke Rotel
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr Klipsch
    Dette høres også ut som et godt alternativ. Har aldri hørt klipsch på nyere pioneer forsterker. Når det kommer til musikk og konserter så går det i rock/metal/blues/akustisk rock. så trenger en snill topp, men samtidig god dynamikk. Er ikke lett dette her.

Verdt å høre! om du er i nærheten av østfold er det bare å komme innom metal delen vill være litt skarp ved høyt volum, hører stort sett på dette selv. Dynamikken og lydbildet er vanvittig rått! er smak og behag men jeg liker faktisk denne fremfor yamaha.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan stille delefrekvens fra 40-200 men det ser ikke ut som man stille individuell delefrekvens for bakhøytalerne kontra frontene. Bruker denne sammens med oberon effekter og synes dette spiller meget bra med en smooth topp(nesten litt førr smooth)
    Spiller bra på musikk hvist man skur av enhancers og annet dilldall

Det finnes nok dyrere forsterkere som har mere avanserte rom kalibreringer og oppsett,men til denne prisen er den ett kupp. Og hvertfall hvist man bruker effektforsterkere.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av exup549
    Kan stille delefrekvens fra 40-200 men det ser ikke ut som man stille individuell delefrekvens for bakhøytalerne kontra frontene. Bruker denne sammens med oberon effekter og synes dette spiller meget bra med en smooth topp(nesten litt førr smooth)

Det finnes nok dyrere forsterkere som har mere avanserte rom kalibreringer og oppsett,men til denne prisen er den ett kupp. Og hvertfall hvist man bruker effektforsterkere.

Yamaha rx-a810 altså

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Blir ikke mye liv i Klipschene med den prosessoren
    Sorry, blingsa litt der: ) er jo helt lik til surroundreceiveren til Marantz!

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av exup549

Holder lenge å dele fra 40-80 for min del
    Trenger ikke masse ekstra greier. Kalibrer opp med flageborg guiden og radioshack. det blir nok bra. Slenger på en effekt hvis yamaha'n ikke orker.

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser meg nødt til å puste liv i denne tråden igjen, da det ikke ble yamaha rxa-810. Kom istede over en Marantz SR6005 som er av interesse. Grunnen til jeg lurer litt her er at siste jeg hørte marantz på klipsch låt det veldig bra, men dette var en eldre marantz model og er usikker på effekt. Vil SR6005 gjøre en god jobb på mitt oppsett?

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marantz 6005 på vei med posten, gleder meg til å prøve den