Hei, jeg er nysgjerrig og har en liten agenda gående. Har en A1,5KW2 stående, går i protection mode på venstre kanal etter å ha vært på en liten stund, uavhengig av om den spiller eller ikke.

Uansett, den har vært på verksted som hevder at de ikke kan fikse den da det ikke er reservedeler tilgjengelig. Men Jeg har vært inni en tur selv også og nå leter jeg etter referanser, det er noen plugger og kabler på den venstre modulen som jeg ikke synes ser helt riktig ut, nærmere bestemt en av de ca. midt på det mest synlige kretskortet med to ledere. Derfor lurer jeg på, er det noen her som har en i fungerende stand som de kunne tenkt seg til å ta av lokket på og tatt bilde av, trenger bare et eller to klare bilder av modulen for den venstre kanalen (trenger ikke å plukke den ut eller plugge ut noen kabler heller, jeg vil bare se hvordan det skal være når den er i fungerende stand.)

For å være helt sikker, det er de to små i bildet her jeg lurer på, siden det er første gang jeg er inni min og det er to kabler plugget i på den høyre modulen, men bare en på den venstre.
http://sdrv.ms/Pa3AA9

Kabelen til venstre i bildet som mangler (4 ledere) har jeg plugget ut fordi det var et brudd i den ene koblingen mellom kabelen og pluggen. Den øverste av de to med to ledere er ikke der, rett og slett. Det er derfor jeg gjerne vil ha et bilde eller to som referanse. Av det samme stedet på en fungerende forsterker.