Airplay Sone 2 Pioneer VSX-922

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Airplay Sone 2 Pioneer VSX-922

Hei

Trenger litt input når det kommer til Sone 2.

Har høytalere i taket på badet og koblet disse til forsterker som står i stuen. Planen var at jeg skulle kunne streame Internettradio og wimp etc over iPhone.

Sliter også med å få lyd i Sone 2, men regner med det er bare jeg som ikke skjønner hvordan jeg skal sette opp innstillingene til forsterkeren (koblet opp i går)

Det som var mer bekymringsverdig var at jeg ikke fikk opp Airplay eller internettradio som valgmuligheter på sone 2 ved hjelp av den iControl Appen.

Er det noen som får til å kjøre Airplay og internettradio på Sone 2, på Pioneer VSX-922? Vet det kan gjøres ved bruk av Apple TV, men ønsker det uten denne løsningen.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knu$t1
    Hei

Trenger litt input når det kommer til Sone 2.

Har høytalere i taket på badet og koblet disse til forsterker som står i stuen. Planen var at jeg skulle kunne streame Internettradio og wimp etc over iPhone.

Sliter også med å få lyd i Sone 2, men regner med det er bare jeg som ikke skjønner hvordan jeg skal sette opp innstillingene til forsterkeren (koblet opp i går)

Det som var mer bekymringsverdig var at jeg ikke fikk opp Airplay eller internettradio som valgmuligheter på sone 2 ved hjelp av den iControl Appen.

Er det noen som får til å kjøre Airplay og internettradio på Sone 2, på Pioneer VSX-922? Vet det kan gjøres ved bruk av Apple TV, men ønsker det uten denne løsningen.
    Det skal vel fungere så lenge du velger HMG som kilde på zone2 - det er hvertfall sånn på min LX85 !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Det skal vel fungere så lenge du velger HMG som kilde på zone2 - det er hvertfall sånn på min LX85 !
    sendte mail til pioneer.. og de sier at det ikke går med airplay på sone 2 på vsx-922.. :evil: irriterende at dette ikke er opplyst da innsalget deres er nettopp iphone\ipad vennlig med airplay osv... virker som 1122 og oppover er kompatibelt med airplay i zone 2 though..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjorde samme oppdagelsen som deg, på de enkleste pioneer receiverene får man kun analoge kilder på sone2.
    Alernativt kan du bruke "speaker b" som sone 2, da får man alle kildene, men får ikke differensiert kildene på "speaker a" og "speaker b". Litt knotete forklart da men...

AP

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •