Skal gjøre noe jeg ikke kan!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal gjøre noe jeg ikke kan!

Hei!
    Jeg har en Onkyo TX-NR 708 som ikke er oppdatert og det skal jeg gjøre nå ( hjelp), Prøvde å finne en enkel oppskrift på hvordan, men fant ikke så mye.
    Hva er enkleste måte og hva må jeg passe på?

Den er koblet til nett for første gang ( har nylig flyttet i nytt hus) så da er det vel på tide å oppdatere den
    Håper det er noen som kan gi gode råd her siden jeg nå er litt skepisk på dette :?
    Har også hatt litt problem med lyden, den kobler seg ut til mono noen ganger og innimellom kommer det en tikkelyd fra recevieren ( vanskelig å forklare ) men det høres ut som den kobler inn og ut.

Takker for all god hjelp

Ønsker alle en fortsatt fin sommer 8)

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det står vel en oppskrift på nett hos produsenten ?

Det er self en sjanse å ta da ting kan gå galt hvis strømmen forsvinner - men hvor stror er sjansen for det ? Så lenge produsenten oppfordrer til å gjøre det selv så får du som regel hjelp om noe skulle gå galt.

Har gjort det flere ganger og aldri vært noe problem (Denon og Yamaha - nett og USB)
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •