Denon AVR4311

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Denon AVR4311

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Denon AVR4311

Kjøpte meg ny receiver type Denon AVR4311 her om dagen. Har fra før en Denon AVC-A11XVA. Den nye er oppgitt til 9x140 w mens den gamle er oppgitt til 7x140 w. Den nye (AVR4311) er betydelig mindre og lettere. Klarer den virkelig å yte like mye, eller mer egentlig pga 2 kanaler til, samtidig som den er betydelig mindre? Har teknikken gått så mye frem de siste årene at størrelse og vekt kan redfuseres med 20-30 % og ytelse beholdes.

Fikk vel også inntrykk av at det ikke er samme kvalitet over AVR4311 receviren som den gamle AVC-A11. Dårligere høytt. terminaler, og faktisk mindre tilkoplingsmulighter ser en bort fra hdmi.
    Tenkte jeg nå skulle få det "lille ekstra" jeg savnet på A11XVAèn mest med tanke på flere hdmi osv. Men ble altså litt skuffet når pakket ut AVR4311. Har ikke "finlyttet" til den enda, kanskje det hjelper på inntrykket? Mulig jeg krever litt for mye her.....?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg kjøpte min avr4311 for et halvt år siden å jeg er kjempe fornøyd med valget jeg gjorde da. men jeg også ble overrasket hvor kompakt den var.

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns nå denon er generlt spinkel når det gjelder kraft, har hatt 3 stk selv, og ble meget overrasket da jeg byttet merke. Men de er jo som regel godt utstyrt da.:razz:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •