Fra 765 til A810 verdt oppgraderingen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fra 765 til A810 verdt oppgraderingen?

Hei, har for øyeblikket en Yamaha 765 kombinert med ett XTZ 95serie 5.1 høyttalersett. Jeg er i det store og hele veldig fornøyd med lyden slik den er nå, men som alle her inne sikkert vet så kan det jo aldri bli "bra nok"

Og siden Yamaha A810 er såpass billig nå så lurer jeg på om det er verdt å oppgradere til denne, evt A1010 om forskjellene er verdt prishoppet.

Om noen vil dele sin mening ang dette, så hadde det vært fint
    Sony DN1050 - XTZ 95 serie - BA RPS1000 - LG PM970T - PS3 - PS4 - HTPC - WIIU

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei.
    Ville nok ha vurdert aventage 1010 istedet. Grunnen er at det jeg har sett, er at A810 er omtrent helt lik min rx-v667 på tilkoblinger.
    Og sålenge A1010 har en god pris nå, så gå for den. Solid oppgradering fra den du har i dag og.
    Er flere innganger på A1010 og som kan være greit å ha,samt bedre rk i tillegg. Er nok flere enn meg som vet konkret hva som er forskjell,men utifra det jeg ville gjort,så gå for minst A1010.
    Utifra det jeg vet,så har A810 mindre tilkoblinger enn det du har i dag..
    Lyden er nok litt lysere enn du har nå, med mer detaljer. Så det kommer an på hva du har tilkoblet i begge ender.
    Men har du budsjett,og reciever ryker, så er A810 en meget grei erstatning fra den recieveren vi har nå. Har litt problemer med min, så har vurdert det om den går totalt i krøll.
    Håper flere svarer deg.. men.. Husk å lytte til ny reciever om mulig hjemme. Du må like det du hører vet du

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •