Rimelig forsterker m/BT

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rimelig forsterker m/BT

Her er scenariet mitt:

Jeg har en snikkerbod med et par høyttalere satt opp. Jeg har WiFi-dekning og en mobil som derfor kan spille av all verdens musikk i lomma.

Det jeg er på jakt etter en en rimelig forsterker som kan stå gjemt inne i et skap og snakke med mobilen min over BT og sende musikken til høyttalerene - helst med en enkel volumknapp.

Jeg har lett en del, men kommer ikke over akkurat et slikt produkt. Det finnes masse av ting som gjør dette - problemet er bare at de også gjør 1000 andre ting og koster deretter. Jeg kunne tenkt med en enkel boks til rundt 500,- eller deromkring.

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips, men disse er bare BT adaptere (og Logitech'en har jeg i og for seg allerede).

Det jeg er på jakt etter er en dings som både er en (enkel og rimelig) forsterker som kan drive høyttalere og som har denne BT-funksjonaliteten innebygget.

Men jeg KAN jo selvsagt kombinere en slik BT-adapter med en en enkel, kompakt og rimelig forsterker m/volumhjul (om det finnes noe slikt)...

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Takk for tips, men disse er bare BT adaptere (og Logitech'en har jeg i og for seg allerede).

Det jeg er på jakt etter er en dings som både er en (enkel og rimelig) forsterker som kan drive høyttalere og som har denne BT-funksjonaliteten innebygget.

Men jeg KAN jo selvsagt kombinere en slik BT-adapter med en en enkel, kompakt og rimelig forsterker m/volumhjul (om det finnes noe slikt)...
    Ok. Grunnen til at jeg foreslo disse var at du satte et pristak på ca 500,- og det er vel så og si umulig å finne en forsterker med innebygd bluetooth til den prisen

Det er nok det siste du nevner selv som er den beste løsningen, ja. Det må bli noe i denne gaten XTZ A-800 Black XTZ | Surround.no - Høyttaler-spesialisten eventuelt noe tilsvarende uten innebygd DAC som er billigere, siden du ikke trenger det.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det endte faktisk med at jeg gikk for en bilspiller m/BT til rundt 1000 spenn. Så fikk jeg med radio også...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Försent nu, men vilken som helst förstärkare med optisk in och en AppleTV är ju en lösning. (om du har Iphone)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •