RIAA-forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

RIAA-forsterker

Jeg har har avtalt å "ta meg av" min brors platespiller, fremfor å la den støve ned hos han, og siden jeg nå kun har et sett med pc-høyttalere, så er jeg ute etter å kjøpe alt annet som må til for å få lyd ut av den gamle spilleren.

Jeg har et veldig begrenset budsjett, så jeg har funnet noe jeg tror er en ok forsterker (eventuelt kanskje denne?), og jeg kommer til å kjøpe et par små høyttalere også. Det jeg da trenger er jo en RIAA-forsterker.

Jeg er dessverre helt blank på anlegg, og spesielt når det kommer til platespillere og RIAA. Jeg har prøvd å titte litt rundt, men pga manglende kunnskap så aner jeg jo ikke hva som egentlig skiller de forskjellige forsterkerene fra hverandre.
    Hva skiller f.eks. denne fra netonnet, denne litt dyrere fra hi-fi klubben og de enda dyrere variantene? Jeg har ikke mye penger å bruke, så synes derfor at 600 egentlig er nok å bruke, men om det man får til den prisen blir veldig kjipt så kan man jo kanskje prøve å strekke seg litt.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kunne jo også glemme alt om en separat riaa om du velger denne forsterker der har riaa innbygget :DENON PMA-710AE Integrert forsterker | Hi-Fi Klubben
    Ellers er der jo masser av billige forsterkere derute på brutmarkedet der har riaa.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den der så jo ut som et veldig mye bedre valg for min del! Tror faktisk jeg har sett på den ved en tidligere anledning, men av en eller annen grunn glemte jeg å sjekke de litt dyrere forsterkerne med innebygd RIAA når jeg tittet rundt nå ...

Jeg får prøve å sjekke bruktmarkedet litt også, mens jeg venter på lønning.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale denne TANGENT HI-FI FORSTERKER EXEO AMP - SORT kjøp billig sammenligne pris tilbud har en helt grei innebygd riaa del og billig er den og.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •