Hva er nytt med Parasound jc1?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er nytt med Parasound jc1?

Noen som kan fortelle hva som har skjedd med disse blokkene siden di kom? Mange som sier di har blitt forbedret, men har ikke fått noe svar på hva..
    Noen som har peiling?
    Takker for svar

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner dessverre ikke så godt til JC-1.
    Men på hjemmesiden står det at min A51 har 2200 VA trafo. I bruksanvisningen som fulgte med står det at den har 2400 VA trafo. Denne er 1 år gammel. Vekten var også 50 kg brutto med emballasjen. Og jeg tviler på at emballasjen veier 14 kg. Den skal bare være 36 kg netto i følge Parasound.
    Jeg har lest flere steder at Parasound oppdaterer produktene sine uten å gjøre noe ut av det eller oppdatere spesifikasjonene.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei... Så rart at dem ikke skriver mere om det..
    HVordan er høytalerterminalene på A51 ? På mine Jc1 blokker er det ganske tragisk, med tanke på hvor dyre blokkene er... Det er vertfall noe dem burde oppdatert..

Newcomer tenb sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan_is44
    Noen som kan fortelle hva som har skjedd med disse blokkene siden di kom? Mange som sier di har blitt forbedret, men har ikke fått noe svar på hva..
    Noen som har peiling?
    Takker for svar

Dette har gått meg hus forbi. Du kan jo enten søke eller spørre på diyaudio? John Curl er medlem der (og også andre sider) og svarer ofte på spørsmål.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan_is44
    Okei... Så rart at dem ikke skriver mere om det..
    HVordan er høytalerterminalene på A51 ? På mine Jc1 blokker er det ganske tragisk, med tanke på hvor dyre blokkene er... Det er vertfall noe dem burde oppdatert..
    De er forsåvidt greie hver for seg og gullforgylte. Plastikken rundt ser litt jalla ut, men det hjelper på sikkerheten.
    Utover det så står de på rekke over hverandre og det er fryktelig vanskelig å koble til høyttalerkablene. Jeg bruker 5 høyttalere til denne og spesielt kablene til frontene er veldig tykke, så det er jo nesten håpløst. Jeg tar tape bak på bananpluggene for å unngå uhell hvis de skulle gli ut igjen.
    Noen må jeg på en måte snu opp ned hvis du skjønner hva jeg mener. Sånn at høyttalerkablene står motsatt oppe og nede.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    De er forsåvidt greie hver for seg og gullforgylte. Plastikken rundt ser litt jalla ut, men det hjelper på sikkerheten.
    Utover det så står de på rekke over hverandre og det er fryktelig vanskelig å koble til høyttalerkablene. Jeg bruker 5 høyttalere til denne og spesielt kablene til frontene er veldig tykke, så det er jo nesten håpløst. Jeg tar tape bak på bananpluggene for å unngå uhell hvis de skulle gli ut igjen.
    Noen må jeg på en måte snu opp ned hvis du skjønner hva jeg mener. Sånn at høyttalerkablene står motsatt oppe og nede.

Ja okei..
    Ja det er rart at det er laget på den måten, når resten av konstruksjonen er så bra.. Mne vi får bare leve med det.. Er vertfall noen vannvittige forsterkere

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •