Yamaha - HDMI kommer ikke opp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha - HDMI kommer ikke opp

Har som sagt en RX-V661 som jeg tidligere har kjørt med HDMI fra PC til receiver. Nå har det seg sånn, at det fungerte igår, men ikke idag. Har sett litt på lydinnstillingene til PC-en uten hell. Tidligere har jeg fått opp noe som det står RX-V661, og da har jeg bare trykt på den. Har byttet kabel fra TV til receiver, og receiver til PC. Men ingenting skjer. Det finnes en del Yamaha-eksperter her ute, og håper på at noen kan si meg hva som er galt.

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Har som sagt en RX-V661 som jeg tidligere har kjørt med HDMI fra PC til receiver. Nå har det seg sånn, at det fungerte igår, men ikke idag. Har sett litt på lydinnstillingene til PC-en uten hell. Tidligere har jeg fått opp noe som det står RX-V661, og da har jeg bare trykt på den. Har byttet kabel fra TV til receiver, og receiver til PC. Men ingenting skjer. Det finnes en del Yamaha-eksperter her ute, og håper på at noen kan si meg hva som er galt.
    Hmmm... Godt spørsmål... Har su koblet andre kilder til receiver? Så finner vi ut om det er pc eller receiver som er problemet.
    Er det pc, så se om du lan velge skjermutgang eller noe i den retning, evt oppdatere drivere etc... Kanskje prøve med annen kabel?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Hmmm... Godt spørsmål... Har su koblet andre kilder til receiver? Så finner vi ut om det er pc eller receiver som er problemet.
    Er det pc, så se om du lan velge skjermutgang eller noe i den retning, evt oppdatere drivere etc... Kanskje prøve med annen kabel?

Har plagdes litt med receiveren... Nå bruker jeg vanlig jack-kabel, og da kommer lyden. Blir godt å komme seg til vanlig stereo igjen kjenner jeg... Hva slags innstillig er det jeg skal trykke på eller noe sånn at det blir rett?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •