Feil med fjernkontroll til Lyngdorf TDAI2200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feil med fjernkontroll til Lyngdorf TDAI2200

Dette har skjedd noen ganger nå. Fjernkontrollen slutter bare å fungere. Skal skru på forsterkeren og ingenting skjer. Første gangen trodde jeg såklart det var batteriene og byttet batteri men det hjalp ikke. Forsterkeren reagerer ikke uansett var jeg trykker på. Jeg har da koblet fra og byttet til den gamle forsterkeren. Men etter en ukes tid fikk jeg lyst til å prøve Lyngdorf igjen, og koblet den til. Merkelig nok fungerer fjernkontrollen da. Men bare noen dager så det samme igjen. Er det feil med fjernkontrollen eller forsterkeren? Noen som har opplevd lignende?

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xnn3882
    Dette har skjedd noen ganger nå. Fjernkontrollen slutter bare å fungere. Skal skru på forsterkeren og ingenting skjer. Første gangen trodde jeg såklart det var batteriene og byttet batteri men det hjalp ikke. Forsterkeren reagerer ikke uansett var jeg trykker på. Jeg har da koblet fra og byttet til den gamle forsterkeren. Men etter en ukes tid fikk jeg lyst til å prøve Lyngdorf igjen, og koblet den til. Merkelig nok fungerer fjernkontrollen da. Men bare noen dager så det samme igjen. Er det feil med fjernkontrollen eller forsterkeren? Noen som har opplevd lignende?
    Sett på kamera funksjonen på mobilen din og test fjernkontrollen mot kamra. Da skal du se lys fra dioden på fjernkontrollen. Pulsene ut derfra skal nesten være like uansett hvilken knapp du trykker på. Det er den enkleste måten å sjekke at fjernkontrollen fungerer normalt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde som du sa og fjernkontrollen fungerer. Så koblet jeg til forsterkeren igjen, og joda, den kan styres med fjernkontrollen. Får bare vente til den slutter å fungerer da og teste på nytt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •