Bytte HK-980 i Denon PMA-980R - Bra byttehandel for meg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte HK-980 i Denon PMA-980R - Bra byttehandel for meg?

Jeg har luftet ut HK-980'en min for salg. Jeg fikk en mail i dag at han ville bytte sin Denon-PMA980R mot min 980. Vil dette være en bra handel for meg? Det er vel ingen Pre-Out på denne?

Håper på svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en forsterker produsert i 1991-1995 så vidt jeg kan se - ergo en gammel forsterker.

Så vidt jeg kan skjønne så må du være ganske idiot hvis du gjør det.

Jeg har selv 680r liggende som er lillebroren til denne. Da jeg oppgraderte til rotel ra-04 40 watt(koster 3300) så merket jeg at denn rotelen var milevis bedre selv om 680 var oppgitt til 65 watt. (kraftigere strømforsyning på rotel.)

Denne Hk 980 er garantert kraftigere, selv om muligens 980r er oppgitt med litt flere watt. Utviklingen har gått fort og en forsterker til 3-4000 kan lett konkurere med langt dyrere utstyr fra den tiden.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var det samme jeg tenkte da tråden ble lagt ut. Det var heller ikke noen Pre-Out så jeg er en tosk hvis jeg bytter bort HK'en mot denne.

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PMA-980R er en meget bra forsterker, men pga. alder vil jeg ikke verdsette den til mer enn 1000kr. Du kan godt ta den som delbetaling (regner med at det var det det var snakk om). Den har ikke preout.

Sitat Opprinnelig postet av bosve
    Så vidt jeg kan skjønne så må du være ganske idiot hvis du gjør det.
    Det blir mye koseligere på forumet hvis vi klarer å formulere oss litt mindre fornærmende.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AV-Fallet
    PMA-980R er en meget bra forsterker, men pga. alder vil jeg ikke verdsette den til mer enn 1000kr. Du kan godt ta den som delbetaling (regner med at det var det det var snakk om). Den har ikke preout.

Det blir mye koseligere på forumet hvis vi klarer å formulere oss litt mindre fornærmende.
    Nå må ikke paranoiaen ta helt overhånd her da. Trådstarter snakker om et rent bytte, og det mener jeg er et idiotisk bytte.(tror ikke mange er uenig med meg) Man må jo kalle en spade for en spade. Snakker man om delbetaling så er det jo en annen sak.

Denne forsterkeren har vel nesten gjort jobben sin allerede, og sannsynligheten er stor for at den kan ryke når som helst. 700kr er absolutt maks mener nå jeg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •