Pioneer SC lx75 og BDP-LX55

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer SC lx75 og BDP-LX55

Hei

Har kommet over et tilbud på sc lx 75 receiver og lx 55 blue ray spiller til 9995,-

Er dette et godt tilbud?
    Og er det noen som har noe negativt å positivt å si om disse produktene?

Receiveren skal drive Audio Pro Blue Diamond V3 hjemmekino pakke

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke godt tilbud, det er meget meget godt.
    Bare å slå til.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte det i dag.
    Knalltilbud.

Skulle egentlig vente på at LX85 gikk enda mer i pris, men LX75 får klare seg og har kommet godt ut i tester.

Løp og kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var det bestilt
    ja jeg hadde også lyst til å vente på at LX 85 skulle komme på tilbud, men jeg måtte nesten bare slå til på dette

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Odis
    Der var det bestilt
    ja jeg hadde også lyst til å vente på at LX 85 skulle komme på tilbud, men jeg måtte nesten bare slå til på dette
    Grattis.
    Bra kjøp dette.

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var det bestilt

Har hatt den oppkoblet en uke nå, og er kjmepfornøyd. Kjøpte lX 75 primært fordi den hadde et brukergrensesnitt mot iPad jeg var ute etter; airplay og direkte tilkobling av iPad i receiver. Dritkult å få alt på nettet direkte på TV og OK lydkvalitet.

Men jammen fikk jeg ikke en lydmesig oppgradering i forhold til min "gamle" LX 71 også. Den låter litt varmere og det er mer bass/fylde i forhold til LX71.

Har ikke forsøkt å bruke den alene med frontene ettersom jeg har et effekttrinn for disse, men merker ikke noen forskjell i gain, målt mot senter og bakhøyttalere som jeg benytter den til.

Kjempekjøp, særlig når du får med spiller. Det gjorde ikke jeg, har ikke hatt bruk for ny spiller, men kunne jo solgt den
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har jo lest mye om lx 75 før jeg bestemte meg, å når dette tilbudet kom så måtte jeg jo bare slå til skal ha effekttrinn etterhvert når jeg skal bygge meg kinorom. Da blir audio pro høytalerne bytte ut regner jeg.
    Jeg veit ikke om jeg har bruk får enda en blue ray spiller, så det er mulig jeg selger den som følger med

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har jo lest mye om lx 75 før jeg bestemte meg, å når dette tilbudet kom så måtte jeg jo bare slå til skal ha effekttrinn etterhvert når jeg skal bygge meg kinorom. Da blir audio pro høytalerne bytte ut regner jeg.
    Jeg veit ikke om jeg har bruk får enda en blue ray spiller, så det er mulig jeg selger den som følger med
    Gratulerer så mye med en knallhandel:-D
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Gratulerer så mye med en knallhandel:-D
    Takk takk

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var pakken kommet, og der var pakken sendt inn igjen. Eller deler av pakken sendt inn igjen.
    Posten hadde så klart miste noe på pakken, så det var et stort hull i esken til blue ray spilleren og den var så klart ødelagt De fylte ut skademelding og tok på seg skylden så klart. Er det noen som vet hva som skjer nå? Får jeg ny spiller eller får jeg penger fra posten?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var pakken kommet, og der var pakken sendt inn igjen. Eller deler av pakken sendt inn igjen.
    Posten hadde så klart miste noe på pakken, så det var et stort hull i esken til blue ray spilleren og den var så klart ødelagt De fylte ut skademelding og tok på seg skylden så klart. Er det noen som vet hva som skjer nå? Får jeg ny spiller eller får jeg penger fra posten?
    Uff da - sånt er kjedelig

Vet hva som skjer i sånne tilfeller,men det vet vel Posten el Lsound !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor har det vært på tilbud? kikket på lx75 selv

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sistephan
    hvor har det vært på tilbud? kikket på lx75 selv
    Var på tilbud hos Lsound , men det gjelder vel muligens ikke lenger ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det gjør visst ikke det.. :evil: Ringte ned på mandagen etter helgetilbudet, men da var det visst vanskelig..Jaja..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •