Oppgradere NAD T775 eller kjøpe nytt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgradere NAD T775 eller kjøpe nytt?

Jeg har nå fått min Philips 46PFL9706 i hus og tenkte HDMI 1.4a ville være en god ide. Problemet er at oppgradering av min kjære T775 vil koste over 5 000 kr. Utover dette ser jeg på KEF 3005 SE eller Dali Fanzon Sat 5.1(for å blidgjøre dama), og vil da kanskje ikke trenge like mye trøkk i reciever delen.

Hva trenger man for å drive disse høyttalerene godt, og hva låter bra? Om jeg kan kjøpe noe mindre til 5 000 - 8 000 kr. kan dette være et godt alternativ da jeg har et rom til overs som behøver lyd

Noen kloke hoder som har gode tips i denne forbindelse?

Feil sted men har noen formeninger om KEF 3005 SE vs. Dali Fanzon er dette også av interesse.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av janharald
    Jeg har nå fått min Philips 46PFL9706 i hus og tenkte HDMI 1.4a ville være en god ide. Problemet er at oppgradering av min kjære T775 vil koste over 5 000 kr. Utover dette ser jeg på KEF 3005 SE eller Dali Fanzon Sat 5.1(for å blidgjøre dama), og vil da kanskje ikke trenge like mye trøkk i reciever delen.

Hva trenger man for å drive disse høyttalerene godt, og hva låter bra? Om jeg kan kjøpe noe mindre til 5 000 - 8 000 kr. kan dette være et godt alternativ da jeg har et rom til overs som behøver lyd

Noen kloke hoder som har gode tips i denne forbindelse?

Feil sted men har noen formeninger om KEF 305 SE vs. Dali Fanzon er dette også av interesse.
    på kef hva med denne ONKYO TX-NR809 7.2 HDMI BLACK RECEIVER | Dustinhome.no kupp til prisen + veldig kraftig reciver 22,5 kg veier denne så det sier jo sitt...pris 7689,-

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må jeg si. Mye for pengene!

Kanskje i drøyeste laget mtp. at den kun skal drive satelitter?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •